Оператора служби підтримки відправили на перенавчання / ілюстрація REUTERS

У Москві кур'єр Delivery Club запропонував клієнтці, якій доставляв замовлення, провести разом час у неї вдома.

Про це повідомляє видання «Підйом» у своєму Telegram-каналі.

Після візиту до клієнтки чоловік поцікавився по СМС, чи вона сама вдома, і запропонував провести півгодинки разом під час відсутності чоловіка.

Відео дня
Скріншот: Telegram-канал «Підйом!»

В результаті клієнтка поскаржилася в сервіс, але в якості компенсації їй запропонували купон у 200 рублів.

Пізніше представник компанії повідомив «Підйому», що з кур'єром провела роботу служба безпеки, також він вибачився за те, що сталося.

У компанії додали, що оператора служби підтримки відправили на перенавчання, тому що він «не надав належного значення тому, що трапилося» - після цього він повернеться до роботи.

Читайте такожВ Індії понад 70 сімей помістили в карантин через постачальника піци з COVID-19

Вас також можуть зацікавіти новини: