Тревел-шоу створено для популяризації України/ фото ua.depositphotos.com

Другий сезон тревел-шоу «Discover Destination UA: 20 побачень з Україною», який створили за підтримки Українського культурного фонду, перекладуть українською.

Про це повідомляє піар-служба проекту, який виходить на YouTube та у Facebook.

Читайте такожНа турфорумі в Києві розповіли, що потрібно робити державі для промоції туристичної України

Основною ідеєю проекту є популяризації України за її межами, показати країну іноземцям очима самих іноземців, в рамках кампанії #ExploreUkraineNow. Тож 20 випусків першого сезону були виключно англомовними.

За словами творців проекту, вони отримали чимало побажань щодо української озвучки відеороликів.

Українці мають унікальну можливість поглянути на свою країну крізь призму її сприйняття іноземними ведучими, подорожувати віртуально нашою країною разом з ними, - зазначив автор і продюсер Богдан Тріль.

Британці Хізер Нельсон та Роб Джонс є ведучими другого сезону. Вони подорожували країною і разом з глядачами відкривали для себе її колорит у великих містах і селах - культуру, ремесла, кухню.

Загалом, творча група побувала у локаціях у Чернігівській, Полтавській, Сумській, Харківській, Херсонській, Миколаївській, Вінницькій, Житомирській, Київській, Дніпропетровській та іншій областях. Всього відзнято 20 епізодів.

Вас можуть зацікавити наступні новини:

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram