Ілюстрація / REUTERS

Державна авіаційна служба України (Державіаслужба) посилить контроль за технічним станом літаків, що використовуються для перевезення пасажирів, у зв'язку зі збільшенням потоку туристів в літній час.

Читайте такожНазвано найпопулярніші у туристів місця в літаку

Як повідомила прес-служба Мінінфраструктури, про це заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян в ході наради з підготовки авіакомпаній, що здійснюють чартерні перевезення, до літнього сезону, в якому взяли участь: генеральний директор аеропорту "Бориспіль", голова Державіаслужби, керівники авіакомпаній SkyUp, Air Azur, "Міжнародні авіалінії України".

Відео дня

За словами Омеляна, Державіаслужба посилить контроль за технічним станом літаків.

"Міністерство інфраструктури завжди підтримувала і буде підтримувати надалі всі без винятку авіакомпанії. Розвиток авіації, успішна робота авіаперевізників - у фокусі нашої уваги. Ми з розумінням поставилися до численних звернень авіакомпаній не забороняти до використання літаки, вік яких перевищує 20 років. Разом з тим, Державіаслужба посилить контроль за технічним станом повітряних суден, що використовуються для перевезення пасажирів. Безпека є першочерговою", - цитує прес-служба міністра.

Омелян зазначив, що ситуація, що склалася минулого літа, коли авіакомпанії масово затримували чартерні рейси, не надавали пасажирам вчасно інформації та послуг, не має повторитися цьогоріч.

"Ми поступово наближаємося до літнього періоду, коли перевезення будуть піковими. Досвід минулого року нами врахований. Підготовлена нова редакція авіаційних правил перевезень пасажирів і багажу. Окремо ми будемо суворо контролювати затримки та перенесення рейсів, це - відповідальність авіаперевізників. Окремо наголошую, що контакт представників авіакомпаній з пасажирами під час зазначених ситуацій має бути постійним", - зазначив він.

Також Омелян підкреслив, що люди не повинні займатися в аеропорту пошуками представника компанії-перевізника у разі перенесення або скасування рейсу.

Крім цього, міністр анонсував запровадження в Україні європейських директив, що стосуються екологічності літаків.

У свою чергу, в. о. першого заступника голови Державіаслужби Сергій Коршук зазначив, що проблеми із затримками або відмінностями рейсів створюють недобросовісні туроператори, які продають неіснуючі рейси, про яких не знає ні авіакомпанія, ні аеропорт.

Однак, за його словами, це не знімає відповідальності з авіакомпаній.

"У разі невиконання перевізником вимог, встановлених Правилами про надання необхідного обслуговування пасажирам у разі затримки або скасування рейсу, Державіаслужба може застосувати до нього фінансові санкції у вигляді накладення штрафу відповідно до ст. 127 Повітряного кодексу України", - йдеться в повідомленні.

Як повідомляв УНІАН, раніше Омелян анонсував, що до 2019 року в Україні можуть заборонити експлуатувати літаки, термін використання яких перевищує 20 років. Така реакція була викликана масової затримки авіарейсів з вильотом туристів на відпочинок і їх поверненням назад на батьківщину влітку 2018 року.