Чоловік розповів, що його дружина часто користується псевдонімом Кеті, тому вирішила забронювати собі квиток на авіарейс за цим ім'ям. Проте через те, що повне ім'я жінки саме Кетрін, подружжя зіштовхнулося з деякими проблемами під час подорожі, пише DailyMail.com.
За словами чоловіка, який не назвав свого імені, його дружині довелося заплатити 2 389 доларів, аби змінити ім'я у квитку. Він наголосив, що спочатку авіакомпанія хотіла взагалі стягнути з них 18 тисяч доларів за таку дію.
"Ми вперше летіли міжнародним рейсом. У моєї дружини ім'я, яке має поширену зменшувальну форму - для прикладу візьмемо "Кеті" замість "Кетрін". "Кеті" - це ім'я, яке вона використовує на всіх своїх документах, включаючи водійське посвідчення, а також це ім'я, під яким вона літала і яке вказане на її рахунку в програмі Delta Skymiles. Коли ми планували літати, їй потрібно було отримати паспорт, а в її свідоцтві про народження вказано ім'я "Кетрін". Тож паспорт був оформлений на це ім'я", - зазначив пасажир.
Проте коли жінка бронювала квиток, інформація на її рахунку в Delta була автоматично заповнена, тому у посадковому талоні було ім'я Кеті.
"Коли ми бронювали квитки на літак, інформація з її акаунта Skymiles була автоматично заповнена, і квитки були виписані на ім'я "Кеті". Коли ми підійшли до тієї частини міжнародної попередньої реєстрації (не знаю, як вона насправді називається), де потрібно вводити паспортні дані, її паспортні дані були позначені, оскільки імена були різними", - продовжив чоловік.
Коли вони звернулись до авіакомпанії, то жінці відповіли, що їй необхідно купити новий квиток.
"Коли ми зателефонували, нам сказали, що їм доведеться анулювати наші квитки і перебронювати їх на правильне ім'я за поточною ціною (що, до речі, коштувало б на 18 000 доларів більше, ніж ми заплатили - ми летіли авіакомпанією Delta One - це була поїздка на пенсію, на яку ми збирали роками). Після того, як ми звернулися до керівника (тому що наша подорож не відбулася б, якби їм потрібно було 18 тисяч доларів), вони сказали, що можуть змінити назву, але за це все одно доведеться заплатити - 2 389,32 доларів США. Ми не бачили, що у нас є вибір, тому ми заплатили збір, і квитки, з тим самим номером підтвердження, тепер показували правильне ім'я", - зауважив користувач Reddit.
Попри те, що проблема була вирішена, подружжя заявило, що було шоковане, коли дізналося, що з них, ймовірно, стягнули зайву суму.
"Коли ми були в аеропорту, у нас була можливість поговорити з представником на стійці реєстрації Delta One, і коли ми поділилися цією історією, вона насупилася і сказала, що це звучить неправильно, і запропонувала нам розібратися з цим, коли ми повернемося. Ви всі є експертами Delta - чи є сенс змінювати назву? Чи справді вони зробили нам послугу, не взявши з нас 18 000 доларів за нові квитки? Чи варто списати це на нашу наївність/дурість, що ми не перевірили, чи збігається ім'я в паспорті та на картці Skymiles? Чи можна якось оскаржити це списання через наш фірмовий Platinum AMex, на який ми зняли гроші, або звернувшись безпосередньо до Delta?", - запитав чоловік.
Водночас люди у соцмережі залишили багато коментарів, зокрема дехто говорив, що їм робили виправлення квитків безплатно.
"Мені довелося зробити це минулого літа, і це було абсолютно безплатно. Не знаю, чому це має коштувати так дорого. Агент подбав про це за п'ять хвилин на Платиновій лінії", - запевнив один із користувачів.
"У мого колишнього чоловіка була схожа ситуація - йому довелося скасувати і перебронювати новий квиток. На щастя, це сталося приблизно за шість тижнів до міжнародної поїздки і коштувало близько 600 доларів (рейси до Мексики з півдня США)", - написала одна жінка.
Своєю чергою представник Delta відповів DailyMail.com:
"Ми запрошуємо клієнтів зв'язатися з нами напряму і розповісти про те, що, за їхніми словами, сталося, щоб ми могли розібратися з цим питанням. Delta не стягує комісію за зміну".
Інші новини туризму
Раніше УНІАН розповів про чудовий острів в Італії, який має "блакитну зону", де люди можуть доживати до 100 років та більше. Йдеться зокрема про острів Сардинія.
Також було названо авіакомпанії, які мають несмачну їжу на борту. Зазначається, що такий антирейтинг очолила найбільша авіакомпанія Ірландії - Aer Lingus, у якої найвищий відсоток негативних відгуків про харчування серед інших авіакомпаній.