Головними проблемами галузі є скорочення поголів’я великої рогатої худоби та тіньове виробництво

Обсяг українського ринку виробництва натуральної шкіри за різними оцінками в 2019 році склав близько 55 млн. доларів США (понад 1,3 млрд. гривень). На ринку виробництва натуральної шкіри в Україні працюють близько 20 підприємств, які виробляють від 300 млн. квадратних дециметрів шкіри в рік, на підприємствах працюють понад 2000 співробітників. Найбільшим центром виробництва натуральної шкіри в Україні є місто Вознесенськ (Миколаївська область), шкіряні підприємства розташовані також і в інших містах (Житомир, Харків, Одеса та ін.).

Головними проблемами галузі багато років є скорочення поголів’я великої рогатої худоби (це призводить до закупівлі сировини за кордоном і збільшує собівартість продукції), а також контрабанда, сірий імпорт і тіньове виробництво (як готової шкіри, так і готових виробів зі шкіри).

Читайте такожОборот торгівлі сільгосппродукцією між Україною та ЄС зріс до $4,6 мільярда

Відео дня

Але ринок залишається перспективним і має істотний потенціал для зростання як всередині країни, так і за кордоном. І хоча частка експорту в загальному обсязі виробництва шкіри в Україні невелика (до 20%), у окремих виробників вона може досягати 50%. Так, компанія «В-Центр» (Вознесенськ) поставляє свою продукцію в країни СНД (Білорусь, Молдова, Казахстан), країни ЄС (Італія, Німеччина, країни Балтії), Ізраїль, Фінляндію, а також до США.

«Успішно конкурувати на ринку нам дозволяє сильна виробнича база, сучасне обладнання, застосування передових технологій і кваліфікований персонал. Незважаючи на те, що 2019 рік був не особливо вдалим для галузі, продажі нашої компанії на українському ринку збільшилися на 3%», - зазначив Андрій Шевченко, директор компанії «В-Центр », найбільшого виробника натуральної шкіри в Україні.

Основними споживачами ринку натуральної шкіри в Україні є виробники взуття, останнім часом також активно розвивається сегмент шкіргалантереї. Вимоги споживачів постійно зростають, і щоб задовольнити їх, виробники повинні постійно розвивати асортимент і підвищувати якість.

«У планах «В-Центр» на 2020 рік - збільшення продажів, перш за все на внутрішньому ринку України. Також плануємо впровадження нових технологій, які розробляються на кращих шкіряних заводах світу», - зазначив Андрій Шевченко.