"Приват" звинуватили у крадіжці грошей з картки іншого банку / фото УНІАН, Олександр Синиця

Клієнт іноземного банку заявив, що позбувся грошей при спробі зняти їх з картки в банкоматі "ПриватБанку".

Про це він написав на сайті "Мінфін".

За його словами, інцидент стався 4 січня в банкоматі, розташованому в одному з магазинів Кривого Рогу.

Відео дня

"Знімав із зарубіжної банківської карти. У той момент, коли банкомат вже повинен був видати готівку, він чомусь вимкнувся і виплюнув карту. Через хвилин 5 включився і почав працювати у звичайному режимі. Готівку так мені і не повернув. Списання грошей із зарубіжної карти відбулося!", - пише чоловік.

Читайте також"Слів немає": у клієнта "Привату" раптово зняли гроші з карти - відповідь банку його розчарувала

У службі підтримки "Привату" йому сказали, що банк, який видав карту, повинен подати заяву про списання коштів до "ПриватБанку".

"Через свята поганий зв'язок із закордонним банком. Думаю що такі ситуації відбуватися не повинні!", - додав він.

Представник "Привату" у відповідному коментарі вибачився за незручності, заявивши, що банк постійно проводить модернізацію та обслуговування обладнання для уникнення подібних ситуацій.

"У разі неуспішної операції, якщо кошти списані з карти, потрібно звернутися на підтримку банку, що випустив карту, для формування заявки на повернення", - зазначили в "ПриватБанку".

скріншот

Вас також можуть зацікавити новини: