У патчі 1.13 розробники переробили геймплей артилерії / фото wargaming.net

Для командної ММО World of Tanks вийшло оновлення 1.13 – одне з найбільших за всю історію гри. У ньому розробники додали новий режим, поліпшили інтерфейс, змінили механіки фугасних снарядів, і найголовніше, переробили артилерію.

Як заявили у Wargaming, тепер "танкістам" буде набагато легше боротися з "артою", завдяки низці нових можливостей:

  • "Звукова розвідка" – оповіщення гравця про артилерійський снаряд на підльоті.
  • Більш яскраві трасуючі снаряди – щоб краще розуміти розташування "арти".
  • Візуалізації влучень артилерії на міні-карті за допомогою маркерів, які показуються 10 секунд.

Ті ж, хто любить грати на САУ теж не залишилися обділеними. З патчем 1.13 "артилеристи" отримають у своє розпорядження три типи снарядів, кожен зі своїми тактичними функціями, швидкістю польоту, бронепробиттям та формою траєкторії. Два з них не дають ефекту оглушення при попаданні, що значно скорочує загальний час, який "танкісти" проводять в бою в оглушеному стані. Інтерфейс снарядів артилерії змінився, а перк "Інтуїція" був перероблений – тепер на заміну типу снаряда на машині будь-якого класу буде йти набагато менше часу.

Новим ігровим режимом стала "Розвідка боєм", де користувачі можуть взяти участь в боях на нових мапах, що знаходяться на фінальній стадії розробки.

Також в оновленні був проведений ребаланс характеристик великої групи нагородних і преміум-машин, та змінений інтерфейс – він увібрав до себе функціональність декількох популярних модів.

Разом з патчем у грі стартує V сезон "Бойового пропуску", в якому на "танкістів" чекає істотно перероблена мапа "Мінськ".