Digital Foundry розповіли про технічні проблеми в Silent Hill 2 Remake / Фото - Konami / Фото - Konami

Нещодавно вийшовший ремейк культового хорору Silent Hill 2 зіткнувся з серйозними технічними проблемами на ПК. Незважаючи на оновлену графіку і використання передових технологій рушія Unreal Engine 5, гравці відзначають часті фризи і нестабільну частоту кадрів, що істотно знижує задоволення від гри.

Головною проблемою стала так звана "stutter traversal", затримки і пригальмовування під час переміщення ігровим світом. Digital Foundry пояснює, що ці збої не пов'язані з компіляцією шейдерів, як у деяких інших іграх, а виникають через затримки під час завантаження нових областей і ресурсів у міру просування гравця.

Крім того, спостерігаються проблеми з анімацією, пов'язані з параметром функції Tick у рушії Unreal Engine 5. За інформацією технічного видання, навіть за стабільно високої частоти кадрів гра може відчувати стоп-кадри через некоректну роботу цього параметра. Спроби обмежити частоту кадрів до 30 FPS і змінити налаштування функції Tick допомагають частково вирішити проблему, але не усувають її повністю.

Відео дня

З позитивного боку, гра пропонує поліпшену графіку з використанням технологій Lumen і апаратного рейтрейсингу, що забезпечує реалістичніше освітлення і відображення порівняно з консольною версією. Однак ці переваги тьмяніють на тлі серйозних проблем із продуктивністю.

Спільнота моддерів активно намагається виправити недоліки, пропонуючи різні модифікації та налаштування, включно зі змінами параметрів функції Tick для виправлення рваних анімацій. Однак Digital Foundry вважає, що корінь проблеми лежить глибше і потребує втручання розробників з Bloober Team, а можливо, і оновлень самого Unreal Engine 5.

Silent Hill 2 Remake вийшов 8 листопада на ПК і Playstation 5. Гра отримала дуже високі оцінки, як від критиків так і гравців, за прекрасно передану атмосферу оригіналу, а також завдяки вдалим рішенням щодо осучаснення проєкту більш ніж 20-річної давності.

Раніше Digital Foundry коментували чи може Halo почати виходити на Playstation після переходу серії на Unreal Engine 5. Нагадаємо, що 343 Industries змінила назву на Halo Studios і заявила, що всі наступні ігри серії виходитимуть на рушії від Epic Games.

Вас також можуть зацікавити новини: