Лукас Поуп переживає, що його Papers, Please дедалі більше схожий на реальність / Фото - Lucas Pope

Творець Papers, Please Лукас Поуп, зізнався, що ніколи не очікував, що його гра про жорстокість міграційної політики зберігатиме свою актуальність через понад десять років після релізу.

В інтерв'ю на конференції GDC 2025 Поуп розповів, що, коли працював над грою, думав, що з плином часу тема міграції та її політичний бік стануть менш важливими: "Коли я створював Papers, Please, мені здавалося, що ця тема втрачатиме актуальність. Я думав, що проблеми будуть вирішуватися, і все стане краще".

Однак реальність виявилася іншою. Всупереч надіям, проблема тільки поглиблювалася, і це болісно відбивається в грі, яка продовжує привертати увагу.

Відео дня

Поуп зазначив, що йому шкода, що його гра стала настільки пророчою: "Ти хочеш, щоб твоя робота була значущою, але я б вважав за краще, щоб вона не була такою актуальною".

Раніше на GDC 2025 розробники Palworld розповіли, що не розуміють, чому гра стала популярною. "Якби ми знали - зробили б це ще раз", - жартує один із працівників Pocketpair.

Вас також можуть зацікавити новини: