
Ігровий підрозділ Warner Bros. зіткнувся з серйозними проблемами, і найближчим часом ситуація навряд чи зміниться.
Джейсон Шрайер із Bloomberg повідомляє, що 2024 року компанія зазнала величезних збитків, списавши 200 мільйонів доларів після провалу Suicide Squad: Kill the Justice League, а потім ще 100 мільйонів через невдалі релізи Harry Potter: Quidditch Champions і MultiVersus.
Керівництво Warner Bros. незадоволене станом ігрового напряму. У компанії є сильні франшизи на кшталт "Бетмена", "Володаря перснів" і "Гри престолів", але вона випускає недостатньо успішних ігор, незважаючи на штат у 2000 співробітників. У 2025 році у WB Games практично немає великих релізів: крім оновленої версії Hogwarts Legacy і нової гри за LEGO, заплановані лише мобільні проєкти.
Також самі розробники скаржаться на керівника Warner Bros. Games Девіда Хаддада, який залишив студію в січні цього року. Працівники розповіли Шраєру, що Хаддад не грає у відеоігри та абсолютно не розуміє, як вони влаштовані.
Серйозні проблеми виникли й у Monolith Productions, що працює над грою Wonder Woman. На початку 2024 року розробку проєкту перезапустили, змінився геймдиректор, а витрати вже перевищили 100 мільйонів доларів. Спочатку гра використовувала систему Nemesis із Middle-earth: Shadow of Mordor, але пізніше від неї відмовилися на користь більш традиційного екшену. З урахуванням складнощів із технологією і зміни керівництва майбутнє проєкту залишається під питанням.
WB Games Montreal після провалу Gotham Knights намагалася розробити кілька нових ігор, включно з проєктом про Джона Константіна та грою про Флеша, але жоден із них не отримав схвалення. Зараз студія бере участь у розробці Wonder Woman і працює над концепцією гри за "Грою престолів". За останні два роки з неї пішли майже всі керівники.
Інші підрозділи WB Games також зайняті довгостроковими проєктами. Avalanche Software розробляє Hogwarts Legacy 2, а Rocksteady Studios працює над одиночною грою про Бетмена, але до її виходу пройде ще багато часу.
Раніше Джейсон Шрайер розповідав, що Electronic Arts провела масштабні скорочення в BioWare після релізу Dragon Age: The Veilguard. У штаті студії залишилося менше 100 розробників.