Фото: REUTERS

Група вчених з Канади й США дослідила зразки поверхні Місяця і припустила, що всередині супутника Землі можуть знаходитися дорогоцінні види мінералів.

Про це інформує Science alert.

Читайте такожУ NASA показали, як світиться космічний пил від ультрафіолету

400 кілограмів так званої "землі" зі супутника надали з експедиції "Аполлон" понад 50 років тому.

Науковці пояснюють, що для отримання інформації про склад Місяця вони повинні, насамперед, упорядкувати склад лав, які виходять на поверхню.

Зокрема, дослідники зімітували передбачений склад місячних мантійних порід (потрібну концентрацію сірки та заліза). Виведену речовину вони піддали дії високих температури й тиску. Учених цікавило, скільки сульфіду заліза при цьому виходить.

З’ясувалося, що з’єднання утворюються у тій кількості, що необхідна, аби зв’язати платину і паладій та не дати їм вилитися на поверхню.

У ході проведення дослідження вчені виявили, що поклади цінних металів осіли глибоко під Місяцем унаслідок регулярного виверження лави.

Утім, існуючі зразки гірських порід природного супутника поки не дають підстав робити однозначні висновки.

Як повідомляв УНІАН, NASA і Національна адміністрація з питань океанів й атмосфери (NOAA) оприлюднили кілька видовищних, але шокуючих зображень урагану "Доріан". Знімки були зроблені з космосу.