Людство навряд чи зможе покинути Землю і переселитися на іншу планету / NASA

8 жовтня Мішель Майор і Дідьє Кело отримали Нобелівську премію з фізики за те, що в 1995 році відкрили першу екзопланету. Через 24 роки після того, астрономи виконали велику роботу, виявивши в космосі більш ніж 4 тисячі нових світів. Але Майор сумнівається, що людство хоч колись буде жити на котрійсь з езкопланет. За його словами, це «абсолютне божевілля».

Як пише Newsweek, на думку вченого, такий сценарій дуже маловірогідний здебільшого через надто велику відстань.

Читайте такожThe Guardian: Людство не врятується на Марсі від бід на Землі

«Всі ці планети дуже далеко. Навіть у найбільш оптимістичному випадку придатної для життя планети, розташованої поблизу, приміром за кілька десятків світлових років, а це можна вважати в нашому районі, летіти туди доведеться надто довго», - сказав вчений.

За його словами, потрібно «зарубати в корінні» всі заяви в дусі: «Добре, ми переїдемо на придатну для життя планету, якщо на Землі жити буде неможливо одного дня». Дослідження екзопланет, яке провело NASA, підтвердило, що більшість з них складаються з газу чи криги. Серед них не так багато кам’янистих планет, які б були здатні підтримувати наш тип життя.

Разом з тим, 77-річний фізик дотримується оптимістичних поглядів щодо довгострокового збереження життя на Землі й майбутнього відкриття екзопланет.

«Ми повинні подбати про нашу власну планету. Вона дуже красива і досі абсолютно придатна для життя», - сказав він.

При цьому він не виключає можливість виявлення живих істот на інших планетах за межами Сонячної системи.