Валерій Варениця

Телебачення під час війни не померло, а, швидше, переформатувалося, що є хорошим підґрунтям для післявоєнного оновлення.

Про це розповів комерційний директор 1+1 media Валерій Варениця в колонці для "Детектор медіа".

Яка ситуація на ТВ-ринку

За словами Варениці, зараз найбільш популярним телевізійним продуктом є "Єдині новини". Згідно з даними Київстар ТБ, його дивляться щонайменше 40% глядачів щодня.

Відео дня

"Приємно те, що канал 1+1 є безумовним лідером телемарафону зі щоденною часткою 19,3% за минулий тиждень (18-24 квітня), що в порівнянні  з каналом "Україна", частка якого 1,7%, чи з "Інтером" з 0,7% говорить про силу бренда й довіру глядача", - розповів комерційний директор 1+1 media.

За відсутності даних про телеперегляд від компанії Nielsen, він навів дані компанії Big Data щодо ситуації на ТВ-ринку: так, частка групи 1+1 media за останній тиждень склала 20,5%, що лише на 0,5% менше за лідера - компанії SLM. МГУ має трохи більш як 9%, а всі канали групи "Інтер" не збирають і 4,5%. Якщо ж із цих показників забрати канали, що транслюють "Єдині новини", то, наприклад, сумарна частка двох телегруп - МГУ та "Інтера" -  ледве досягає 4%.

"За даними від Київстар ТБ, ця цифра навіть менше ніж 2%, саме вони втратили найбільше за останні два місяці. Канали ж групи 1+1 media навіть приросли, особливо ТЕТ і ПЛЮСПЛЮС, тому теза про "смерть" телебачення під час війни дещо перебільшена. Швидше, треба констатувати про його переформатування, що є добрим підґрунтям для післявоєнного оновлення", - наголошує Валерій Варениця.

Реклама на телебаченні під час війни

Комерційний директор 1+1 media розповів, що телевізійна реклама повільно, але повертається в ефір загальнонаціональних каналів - і це краще, ніж нічого.

"Чи задоволені ми попитом? Звісно, що "так", бо це "щось" - значно більше, ніж нічого. Наша група першою призупинила рекламу і так само однією з перших її поновила. Пропозиція ринку поки що обмежена й ми не розміщуємо рекламу на флагманському каналі групи 1+1, який продовжує транслювати телемарафон "Єдині новини" (спільний проєкт українських телегруп), але канали 2+2, ТЕТ, ПЛЮСПЛЮС і Бігуді вже доступні для рекламодавців", - зазначив він.

За словами Варениці, в умовах відсутності піплметричних досліджень, було повернуто застарілий, але єдино прийнятний на сьогодні принцип продажу реклами  - "послотово", тобто не за рейтингами, а за кількістю виходів.

"Погоджуюсь, що це не так зручно, як було раніше, але це реалії, з якими нам жити до кінця 2023, а, може, й довше. Це залежатиме від того, коли відновляться повноцінні дослідження. На сьогодні ми продаємо на ринку пакетну угоду з 4 каналів нашої групи за єдиною ціною - 1000 гривень за 30 секундний вихід на одному каналі. Ціни фіксовані й не змінюються залежно від бюджету чи часу виходу. Для компаній, які продовжують працювати й рекламуватися на ринку Росії, діє 50% націнка. Є ряд компаній, яким ми повністю відмовляємо в розміщені навіть за завищеними цінами. Усе розміщення здійснюються за умови 100% попередньої оплати. Така цінова пропозиція діятиме до 1 червня, після чого, залежно від попиту, ми залишаємо за собою право переглянути умови", - розповів медійник.

Крім прямої реклами, було поновлено й спонсорські продажі.

"Краща ранкова програма 2021 року "Сніданок з 1+1" виходить паралельно на двох каналах медіагрупи - 2+2 й ТЕТ.  Судячи з реакції глядачів в соцмережах, це лише збільшує аудиторію. Саме "Сніданок" став нашим основним майданчиком для інтеграційного спонсорства, інтерес до якого поступово відновлюється. Ми постійно вивчаємо попит на ринку й готові оперативно відновлювати за потреби "мирний" ефір наших каналів. Так, сьогодні ми не все можемо собі дозволити й не все буде доречним, але життя продовжується. І цифри благодійного концерту гурту "Океан Ельзи" під назвою "І все буде добре" з київського метрополітену чи останнього матчу "Динамо" з дортмундською Боруссією підтверджують, що ми на правильному шляху", - підсумував комерційний директор 1+1 media.

Вас також можуть зацікавити новини: