Магнітна вісь Урана відхилена від осі обертання на 60 градусів / фото i.ytimg.com

Астрофізики з Технологічного університету Джорджії в США з'ясували, що незвично великий кут, на який відхилена вісь обертання Урану, може бути причиною аномального обертання магнітного поля планети. Стаття вчених опублікована в Journal of Geophysical Research: Space Physics. Про це повідомляє видання Gizmodo.

Однією з особливостей Урану є те, що ця планета «перекинута» набік — її екватор повернутий від площини орбіти на кут 97,86 градуси. Цю аномалію пояснюють зіткненням газового гіганта з планетезималью («зародком» невідомої планети) розміром із Землю на ранніх стадіях формування Сонячної системи. Магнітна вісь, у свою чергу, відхилена від осі обертання на 60 градусів, в результаті чого вона також здійснює оберти.