СЕО компанії підтримки користувачів SupportYourApp Дар’я Лещенко розповіла про основні алгоритми, як її бізнес вижив у складний час карантину, та як вдалось його розвинути.

Бізнесвумен зазначає, гнучкість, готовність до змін та вміння пристосуватись - головні правила виживання бізнесу під час кризи. СЕО стверджує, що все ж головний козир, як утримати бізнес конкурентоспроможним та розвивати його у складний період, - гнучкість. 

“Українські реалії диктують свої правила і змушують закладати турбулентність у бізнес-план, а вміння пристосовуватись - в корпоративний ДНК. На відміну від іноземних бізнесів, які заходять в Україну і розбиваються об жорстоку реальність, ми будували компанію в постійній готовності до змін та сюрпризів. Ведення бізнесу в Україні - така собі школа виживання, де бізнеси або загартовуються, або зникають”, - ділиться СЕО SupportYourApp.

Відео дня

Сервіс-бізнесу, на думку Дар`ї Лещенко, варто бути гнучким у плані тарифів, пакетів та різноманітності послуг для клієнтів. SupportYourApp, наприклад, забезпечують не лише користувацькою, а й технічною підтримкою, надають послуги маркетингу, розробки та дизайну під запит. Одна з найгарячіших послуг - розмітка даних для машинного навчання, послужила поштовхом заснувати компанію з анотації даних - LabelYourData.

Окремим секретом, що допоміг компанії під час карантину, був чіткий фокус на IT-індустрію: стартапи та технічні компанії.

“IT - високоадаптивна сфера, яка постійно в русі, постійно змінюється і продукує нові рішення. Люди IT думають категоріями майбутнього, вони відкриті до нових підходів і не бояться кардинально змінювати напрям діяльності, щоб досягти успіху. Криза - це завжди випробування на адаптивність. Для багатьох бізнесів вона несе передчасний кінець, тоді як для інших - дає шанс вирватися вперед. Специфіка ІТ-індустрії та людей в ній частково допомогла нам та нашим клієнтам не лише пристосуватись до нових умов, а й досягти нових висот у нелегкий час”, - ділиться Дар`я Лещенко.

СЕО розповідає, що з самого початку вони спеціалізувались на IT-індустрії, і цей фокус залишився. Розширилися категорії клієнтів, з якими вони партнеряться. Якщо раніше це були переважно компанії з виготовлення програмного забезпечення, то зараз у портфоліо клієнтів - компанії зі сфер фінтеху, кібербезпеки, SaaS тощо.

Ще у компанії SupportYourApp підтримують тенденцію до зниження кількості та тривалості дзвінків. У цьому плані варто старатись відповідати міжнародним показникам. Дар`я стверджує, що це пояснюється тим, що люди все більш охоче переходять на звернення в письмовій формі: через пошту та чати.

Особливості комунікації в різних країнах та тренди у каналах месенджерів в Україні - те, за чим потрібно слідкувати завжди. Особливо в період карантину, коли більшість питань вирішується онлайн.

“В Україні звертатися в підтримку через месенджери стало нормою. Найпопулярнішим каналом для цього є Telegram. Найбільше звернень ми обробляємо із США, де найпопулярнішим каналом звернень є чат. Таким чином люди там віддають перевагу моментальному вирішенню питання, і час є ключовим фактором у розв'язанні проблеми”, - ділиться Дар`я Лещенко.

Додамо, що компанія SupportYourApp святкує своє 10-річчя. За цей час вони відповіли на понад 350 тисяч дзвінків, написали понад 1,5 млн е-мейлів, отримали майже мільйон повідомлень подяки від користувачів та 47 тисяч разів використали емоджі зі смайликом у листуванні. На честь ювілею відкрили також третій офіс у столиці, який розмістить на своїй території понад два десятки картин сучасних митців.