Ілюстрація REUTERS

Публічна акціонерна держкомпанія "Укрзалізниця" будуватиме лінію швидкісного залізничного сполучення від вокзалу «Київ-Пасажирський" до аеропорту "Бориспіль", яка приблизно дорівнює вартості 600-700 млн грн, за власні кошти.

Читайте такожRyanair полетить до України: Омелян розповів про кількість маршрутів

Про це заявив в. о. голови правління "Укрзалізниці" Євген Кравцов у коментарі УНІАН.

Відео дня

"Ми плануємо на цей проект використовувати власні кошти "Укрзалізниці". Ми плануємо вкластися в 600-700 млн грн. У цю суму входять витрати на ремонт поїздів, які використовуватимуться на цій лінії", - сказав він.

За словами Кравцова, поїзди, які використовуватимуться на цій лінії, є у "Укрзалізниці", проте половина з них потребує ремонту.

"У нас у плані провести капітальний ремонт цих поїздів, хоча вони досить нові – менш як 10 років. Такі поїзди використовуються на маршруті Ковель - Хелм. Інше питання, чому вони стоять під парканом і не використовуються", - сказав він, зазначивши, що для забезпечення функціонування маршруту необхідно 4 поїзди, а у "Укрзалізниці" є 13 поїздів.

Також Кравцов повідомив, де зупинятиметься швидкісний поїзд у "Бориспіль".

"Початок маршруту буде від вокзалу «Київ-Пасажирський», далі пролягатиме через станцію «Дарниця» і «Видубичі» до терміналу D аеропорту "Бориспіль". Зараз є швидкісний шлях, який проходить через місто Бориспіль, і нам необхідно буде зробити примикання до нього, побудувати шляхопровід та станцію. Загальна відстань додаткового шляху - 5 км, і шляхопровід завдовжки 436 метрів", - сказав він.

Голова «Укрзалізниці» зазначив, що, за попередніми підрахунками, проект окупиться не більше ніж за 10 років. "Для пасажирських проектів це дуже хороший показник, оскільки пасажирські перевезення "Укрзалізниці" в більшості збиткові", - сказав він.

Як повідомляв УНІАН, сьогодні Кабінет міністрів України підтримав будівництво лінії швидкого залізничного сполучення з аеропортом "Бориспіль". Для будівництва цієї лінії необхідно близько 800 млн грн, а роботи планують закінчити в грудні 2018 року.

Україна в 2011-2012 роках досягла угод з Ексімбанком Китаю про фінансування ряду проектів. Згідно з умовами однієї з них, для реалізації національного проекту «Повітряний експрес» Ексімбанк Китаю мав надати Україні кредит у розмірі 372 млн дол. У вересні 2014 року керівництво Мінінфраструктури заявило, що під приводом реалізації проекту «Повітряний експрес», який курирував на той момент голова Держінвестпроекту Владислав Каськів, зникли 50 млн дол. кредиту. Після цього в міністерстві проект у первісному вигляді назвали «безперспективним» і почали переговори про його переформатування.

У жовтні минулого року прокуратура міста Києва через суд домоглася стягнення з комерційної структури «Фінансова компанія «Сапфір Фінанс» на користь держави в особі Міністерства інфраструктури України та держпідприємства «Повітряний експрес» понад 94 млн гривень кредитних коштів для реалізації проекту «Повітряний експрес».

Національний проект «Повітряний експрес» - це створення швидкісних пасажирських перевезень між ст. «Київ-Пасажирський» та міжнародним аеропортом "Бориспіль" і розвиток інфраструктури міжнародного аеропорту "Бориспіль".