Ryanair зупинив продаж квитків в Україну / фото УНІАН

Ірландська лоукост-авіакомпанія Ryanair розіслала клієнтам, які купили квитки з/до України, лист із докладною інструкцією, що робити з ними у зв'язку зі скасуванням рейсів.

Читайте такожУкраїнський уряд вирішив відновити переговори із Ryanair - Гройсман

Про це пише «Економічна правда» з посиланням на повідомлення компанії.

Згідно з цією інструкцією, у пасажира є 2 опції: отримати повну компенсацію грошей за квитки, або безкоштовно перебронювати квитки на інші рейси компанії в найближчому аеропорту.

Як повідомляється, якщо клієнт не знаходить альтернативного рейсу, гроші за квитки будуть відшкодовані протягом 21 дня.

"Ryanair щиро вибачається за незручності, заподіяні скасуванням рейсу", - йдеться в повідомленні.

Фото epravda.com.ua

Як повідомляв УНІАН, лоукостер Ryanair скасував свій запланований вихід на український ринок. Представники Ryanair пояснили своє рішення діями аеропорту «Бориспіль» і його гендиректора Павла Рябікіна, який відмовився виконувати досягнуті між авіакомпанією та Міністерством інфраструктури України угоди.

10 липня Рябікін заявив, що підписання контракту з найбільшою європейською лоукост-авіакомпанією Ryanair принесе державному міжнародному аеропорту "Бориспіль" 2 млрд грн недоотриманих доходів у рік. Він назвав договір з лоукост-компанією Ryanair фінансово невигідним для підприємства і відмовився підписувати його, поки не будуть враховані вимоги аеропорту.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram