Кілька студій Sony працюють над мобільними іграми / фото Sony

Sony не відмовляється від планів щодо експансії мобільного сегмента ігрової індустрії. Кілька внутрішніх студій японської компанії вже працюють над проєктами для iOS і Android, які стануть частиною відомих серій.

Про це дізналося видання GameRant з недавньої презентації генерального директора Sony Interactive Entertainment Джима Райана для інвесторів. Згідно з документом, японська компанія виробила стратегію освоєння мобільного ринку і випуску в цьому сегменті ігор за своїми популярними франшизами. За словами керівника, "кілька внутрішніх студій [працюють] над мобільними проектами". При цьому конкретно була згадана тільки Savage Game Studios, яку Sony придбала в серпні 2022 року. Платформотримач також готовий до партнерств і покупок в зазначеному сегменті.

У презентації була присутня діаграма з портфоліо PlayStation. Мобільні ігри в ній займають 5% станом на 2023 рік. До 2025-го Sony прагне збільшити цей показник до 10%. Але якщо порівняти з фінансовим звітом, який компанія опублікувала під час покупки Savage Game Studios, то помітн зміни. Після поглинання Sony вважала, що зможе збільшити кількість мобільних проєктів у своєму портфоліо до 20% до 2025 року. А зараз прогноз знизився в два рази.

Відео дня

Нова стратегія Sony

  • Японська компанія робить основний акцент на іграх-сервісах. До 2025 року на їх створення виділятимуть 60% всього бюджету. А одиночним сюжетним проєктам дістанеться тільки 40% від загальних коштів.
  • Ще один важливий напрямок для Sony — порти на ПК, які приносять стабільний додатковий прибуток. До кінця березня 2025 року компанія збирається випустити на персональних комп'ютерах половину зі свого каталогу ексклюзивів для PlayStation.

Вас також можуть зацікавити новини: