The Last of Us Part II - найуспішніший ексклюзив PlaysStation 4 / фото blog.playstation.com

Читайте такожЗламані диски та листи з погрозами. Як одна гра розділила світ навпіл

Про це в офіційному блозі PlayStation розповів ведучий аніматор студії Naughty Dog Кіт Пачієлло.

Розробник навів у приклад сцену, де Еллі та Діна досліджують прибудову зруйнованої синагоги. Там головна героїня дивиться на картину. Пачієлло пояснив, як їм вдалося створити такий вираз обличчя у Еллі, як ніби персонаж дійсно обмірковує побачене на картині.

"У цей момент гравець спрямовує контролер на Еллі, щоб вона подивилася на картину, і це запускає механіку погляду на ціль, яку раніше поставив дизайнер. До цього також була додана анімація дрібних рухів очей з характерним для персонажа виразом обличчя, щоб спробувати позначити задумливість. Так анімація дрібних рухів очей поверх анімації спрямованого погляду створює враження зосередженості і зануреності в роздуми", – поділився Кіт Пачієлло.

Почати копітку роботу над лицьовими анімаціями розробник вирішив після того, як в процесі створення гри побачив обличчя персонажа і воно, за словами Пачієлло, не виражало жодних емоцій.

"Мені стало цікаво, чи зможемо ми якось просто додати персонажам у всій грі невеликі прояви емоцій, щоб в будь-який момент можна було зрозуміти, що відчуває цей герой", – згадує провідний аніматор Naughty Dog.

Розробник почав експериментувати з базовою моделлю обличчя Еллі. Спочатку він орієнтувався на 7 базових емоцій:

  • Радість;
  • Печаль;
  • Страх;
  • Гнів;
  • Здивування;
  • Огида;
  • Презирство;
Еллі – головна героїня The Last of Us Part II / фото blog.playstation.com

Далі команда, що працює над діалогами, стала залишати замітки про те, які емоції повинні проявлятися на обличчях персонажів при певних репліках. А після цього Кіт Пачієлло почав створювати емоції для рукопашних боїв, щоб передати реалістичні вирази облич персонажів.

В результаті була створена система, яка підбирала близько 20 різних емоційних станів для будь-якого персонажа.

Ця система стала працювати спільно з системою дихання і анімаціями рухів, створюючи максимально реалістичну поведінку персонажів у грі.

  • Було створено 40 поз для кожного набору з 20 емоцій.
  • Всього ж вручну було створено 15 тисяч індивідуальних поз для персонажів.

Крім того, автори створили також і додаткові унікальні емоції для конкретних моментів у грі. Один з таких можна спостерігати у флешбеку, де маленька Еллі радіє побачивши статую тиранозавра.

Якщо повернути камеру на обличчя Еллі в цій сцені, то можна побачити цілу бурю емоцій / скріншот

Також був окремо створений весь набір емоцій для Еллі та Еббі в сцені фінальної битви на пляжі в Санта-Барбарі.

"Коли я тільки взявся за цю сцену, Еббі виглядала такою виснаженою, але все одно лютою. Ми продублювали весь набір її емоцій для рукопашного бою, щоб вона здавалася смертельно втомленою. Там можна буде вибирати між люттю і втомою. Може у неї і знайдуться сили на ще один удар, але після нього втома стане ще помітнішою", – розповів Пачієлло.

Сцена замислювалася такою, щоб гравцеві не хотілося бити суперника. І її оцінив творчий керівник Naughty Dog Ніл Дракманн, сказавши, що "це працює". За словами Пачієлло, один з тестувальників гри під час цієї сцени відкинув геймпад і відмовився продовжувати, оскільки не хотів бити Еббі.

Фінальна сцена бійки Еббі та Еллі / фото gamerant.com

Нагадаємо, екшн The Last of Us Part II, створений студією Naughty Dog вийшов 19 червня на PlayStation 4.

  • На агрегаторі Metacritic гра отримала 94 бали від критиків та 5,6 бала від користувачів на основі рекордних 140 тисяч відгуків;
  • За перші три дні гру на фізичних носіях купили 4 мільйони осіб;
  • За перші 12 днів після релізу цифрові продажі гри склали 2,8 мільйона копій;
  • The Last of Us Part II стала найбільш швидкопродаваним ексклюзивом PlayStation.

Підписуйтесь на канал УНІАН Ігри в Telegram