Ондржей Біттнер вважає, що в іграх головне геймплей / Фото - Warhorse Studios

Провідний геймдизайнер Warhorse Studios Ондржей Біттнер вважає, що індустрія ігор поступово переходить від масштабних, але одноманітних проєктів до глибших і різноманітніших механік.

На його думку, гравці теж починають усвідомлювати, що тривалість гри не так важлива, як унікальність кожної сесії.

"Якщо гра триває 150 годин, але щоразу ти робиш одне й те саме, вона швидко набридне. Набагато важливіше, щоб кожен ігровий сеанс був особливим. Глибші механіки означають більше оригінального контенту".

Відео дня

Як приклад він навів Kingdom Come: Deliverance 2, де кожне проходження стає хаотичною пригодою. Гравець може почати день із крадіжки чобіт, потім випити в таверні, після чого вирушити полювати на бандитів, а закінчити вечір розслідуванням вбивства. Така різноманітність геймплейних ситуацій робить гру цікавою незалежно від її загальної тривалості.

Біттнер також згадав Elden Ring, зазначивши, що незважаючи на відносно прості механіки, в ній величезна кількість секретів і продумані рівні, через що світ постійно дивує гравця. Водночас, він наголосив, що The Legend of Zelda робить ставку на потужні механіки, які дають змогу взаємодіяти зі світом максимально творчо.

Хоча Kingdom Come: Deliverance 2 пропонує складну систему взаємодії зі світом, Біттнер упевнений, що за мірками хардкорних ігор вона досить дружелюбна. Утім, він зізнався, що сам не може грати в Elden Ring, оскільки в нього не виходить битися.

Раніше геймдиректор Kingdom Come: Deliverance 2 Даніель Вавра розповів, що гру перенесли, щоб уникнути конкуренції з Assassin's Creed Shadows.

Вас також можуть зацікавити новини: