этот материал доступен на русском

Російський ведучий в ефірі федерального каналу збрехав про те, що в серіалі "Чорнобиль" збрехали

13:59, 05 червня 2019
Русский міръ
1168 0
Російський телеведучий збрехав, що американці набрехали в серіалі "Чорнобиль" / кадр із серіалу "Чорнобиль" HBO

На федеральному російському каналі "Росія 24" у рамках вечірнього випуску новин вийшов великий сюжет про серіал "Чорнобиль" американської телекомпанії HBO. Ведучий Станіслав Натанзон звернув увагу на історичні неточності в сюжеті та зробив акцент на речах, які "перебрехали продюсери HBO".

Читайте такожПісля успіху серіалу HBO до Чорнобиля ринули туристичних

Однак у підсумку, ведучий сам збрехав. Увагу на це звернув журналіст "Дощу" Ілля Шепелін.

У сюжеті Натазон зазначає, що у серіалі повно неточностей як, наприклад, склопакети в будинках, яких не було в 1986 році. Однак він звертає особливу увагу на "брехню" про академіка Легасова, який допомагав у ліквідації аварії.

Так, у серіалі показується, як Легасов записує на касети свою правду про аварію, після чого ховає їх на вулиці, намагаючись не потрапити на очі агенту КДБ. За словами Натанзона, Легасову ніхто не заважав розповідати правди про катастрофу на Чорнобильській АЕС. Ба більше, він вільно публікувався в ЗМІ, свідченням чого є його стаття в газеті "Правда" від 1987 року. Також він стверджує, що академік повісився не від тиску влади, а від сорому за катастрофу.

Ілля Шелепін же описав дещо іншу версію.

Читайте такожТворці серіалу "Чорнобиль" прокоментували фінальну серію (відео)

"Ведучий Стас Натанзон (для чогось ще й пробує бути актором) стверджує, що в останні роки життя академік Легасов спокійно публікувався, розповідав правду про Чорнобиль, ніхто його не гнобив - наприклад, "Правда" у 87 році надрукувала його величезну статтю. І це брехня. Легасов відправив статтю в "Правду" в 87-му році, але її відмовилися публікувати. Кожен день Легасов дзвонив знайомому кореспонденту "Правди" і запитував: "чи є реакція?". Реакції не було. Пропозиції Легасова тоді ж загнобили в Академії наук. Йому, справжньому герою Чорнобиля, Горбачов вирішив не присуджувати звання героя соцпраці (хоча преміював його колег). Легасов, що страждав на променеву хворобу і відчував себе ізгоєм, у 88 році повісився. І вже через два тижні після смерті "Правда" все-таки опублікувала його статтю", - написав журналіст.

У коментарях під постом Натанзон визнав, що був не правий і пообіцяв вибачитися у наступному сюжеті про Чорнобиль.

"Так, Ілля, ти правий. Це помилка. Я, якщо чесно, про цю статтю почув в одному з чиїхось старих репортажів про Легасова і не дабл-чекнув. Моя помилка, спасибі, що на неї вказав. Я, коли буду ще щось робити, згадаю про це і вибачусь", - написав телеведучий.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter