Нардеп Плачкова: Необхідно прискорити розгляд законопроекту про скасування обов'язкової ДПА

Розгляд законопроекту №5014 про звільнення від обов'язкового проходження державної підсумкової атестації учнів (студентів), які завершують у 2020/2021 навчальному році здобуття повної загальної середньої освіти, має бути прискорене. З відповідним листом до керівника парламентського Комітету з питань освіти, науки та інновацій звернулася народний депутат від "Опозиційної платформи - За життя" Тетяна Плачкова.

Про це політик повідомила на своїй сторінці у Facebook, передає прес-служба ОПЗЖ.

"Чергові вимушені карантинні канікули в школах вимагають прийняття законопроекту №5014 про скасування обов'язкової державної підсумкової атестації (вона ж - ДПА)", - зазначила вона.

Відео дня

Політик підкреслила, що дистанційне навчання ефективно працювало не в усіх школах. Особливо складно цей процес проходив у регіонах. Крім того, ситуація з COVID-19 ускладнюється, що може негативно відбитися на подальших можливостях, пов'язаних із підготовкою, організацією та проходженням ДПА.

Парламентарій також зазначила, що в 2020 році законопроект про скасування обов'язкової ДПА був прийнятий буквально напередодні атестації, що викликало велику напругу в учительському середовищі, серед випускників і їхніх батьків, тому не можна знову допустити затягування вирішення цього питання.

"Державну підсумкову атестацію можна буде здавати за бажанням, наприклад, у формі ЗНО як підстава для вступу до ВНЗ. Минулого року аналогічний законопроект приймався буквально напередодні атестації. "Цього ж року його потрібно прийняти завчасно і поберегти нерви випускників та їхніх батьків. Звернулася до голови Комітету ВРУ з питань освіти, сподіваюся на розуміння", - резюмувала Тетяна Плачкова.

Нагадаємо, законопроект №5014 був зареєстрований в парламенті на початку лютого 2021 р. В цілому його підтримує Головне науково-експертне управління ВР, яке у своїх висновках зазначає, що відповідне рішення доцільно прийняти найближчим часом, оскільки наявна на сьогодні невизначеність не сприяє належній підготовці шукачів повної загальної середньої освіти до державної підсумкової атестації.