Ресторани в Парижі дурять туристів із вином / колаж УНІАН, фото ua.depositphotos.com

У багатьох популярних туристичних країнах мандрівники ризикують стати жертвами так званих "ресторанів-пасток". Як правило, це заклади в найвідоміших районах міст, де за завищеними цінами гостям подають посередню їжу, яка часто не має нічого спільного з місцевою кухнею.

Тим часом, журналісти-розслідувачі газети Le Parisien встановили, що деякі паризькі кафе і ресторани подають туристам дешеве вино, найчастіше побакально, але стягують з них преміальну ціну, пише The Times.

Автори розслідування констатували, що мало хто з клієнтів помічає різницю, коли преміальне шаблі, замовлене з винного меню приблизно по 9 євро за келих, замінюють на совіньйон вартістю близько 5 євро. Однак два сомельє виявили підмінені вина, коли вони відвідали низку бістро і брассері, видаючи себе за англомовних туристів на запит журналістів газети.

Відео дня

Пізніше офіціанти в ресторанах і барах розповіли газеті, що ця практика широко поширена, особливо в районах, що обслуговують велику кількість туристів.

"Ви можете подавати вино, яке хочете. У людей немає почуття смаку, щоб його розпізнати... Сомельє знає різницю, але турист гадки не має. Іноді я навіть виливаю залишки вина в одну пляшку", – розповіла офіціантка на ім'я Сара з 30-річним досвідом роботи в ресторанах.

Тим часом офіціант на ім'я Трістан зазначив, що йому наказали подавати дешевше вино, щоб не відкривати дорожчу пляшку, яка могла б зіпсуватися, якщо її залишити відкритою.

"Господар вичитував нас, якщо найдорожча пляшка закінчувалася занадто швидко. Тільки один раз клієнт виявив цей трюк. Він був сомельє", – додав він.

Своєю чергою, сомельє Марина Джуберті, яка одразу помітила, що замовлений сансер за 7,50 євро за келих був замінений на низькосортний совіньйон за 5,60 євро, який також був у меню, не в захваті від такої практики.

"Шкода клієнта та іміджу винного найменування, винороба і власників ресторанів, які добре справляються зі своєю роботою. Ми у Франції, на батьківщині вина. Ми повинні заохочувати споживача", – поскаржилася вона.

Зі свого боку винороб з Ельзасу Жером Бауер, який очолює Національну конфедерацію виробників вина AOC, поскаржився, що подібні шахраї – це "дуже маленька маргінальна група", але вони завдають шкоди галузі.

"Обман клієнта б'є по нас, виробниках, тому що клієнт, який замовив вино Côte du Rhône і отримав вино Bordeaux, ймовірно, буде розчарований і може відмовитися від цього вина в майбутньому", – пояснив він Le Parisien.

При цьому експерти Le Parisien порадили туристам у Парижі завжди наполягати на тому, щоб вино наливалося з пляшки перед ними з видимою етикеткою, як того вимагає закон.

Французька влада бореться з шахрайством із вином протягом століть, а спеціальні інспектори повинні влаштовувати перевірки. Однак їхні ресурси обмежені, оскільки тільки в Парижі налічується близько 60 тисяч ресторанів, кафе, барів та інших закладів гостинності. Максимальне покарання за обман клієнтів із вином – три роки в'язниці та штраф у розмірі 30 тисяч євро.

Як повідомляв УНІАН, раніше туристам розповіли, у які місяці відпочинок у Парижі обійдеться найдешевше.

Вас також можуть зацікавити новини:

Читайте свіжі новини туризму, шукайте ідеї для подорожей і дивіться мальовничі фото з усього світу на Телеграм-канал УНІАН.Туризм.