Клієнт розповів про інцидент з "Приватом" / фото УНІАН, Олександр Синиця

Черговий клієнт "ПриватБанку" обурився рівнем сервісу, звинувативши фінустанову в несподіваному знятті грошей з карти.

Про це йдеться в його відгуку на сайті "Мінфін".

"Є клієнтом багато років, власник зарплатої картки. Кілька тижнів тому, перебуваючи вдома, отримав повідомлення через "Приват 24" про підтвердження передавторизації на 284 гривні. Здивувався, оскільки нічого не оплачував і не замовляв через інтернет більше декількох тижнів. Про всяк випадок перевірив чи не втратив карту. Остання виявилася на місці. Гроші списали на наступний день", - пише клієнт.

Відео дня

За його словами, при зверненні в службу підтримки банку там порадили перевипустити картку й написати заяву на повернення коштів. Згодом було отримано наступне повідомлення:

Читайте такожКлієнт "ПриватБанку" повідомив про нову проблему при оформленні картки для "тисячі від Зеленського"

"Ця операція здійснена в мережі іншого банку, але ми зробимо все, щоб ваша заявка була розглянута позитивно. Для цього ми зараз формуємо необхідний пакет документів для передачі в міжнародну платіжну систему. За заявкою на повернення коштів провести претензійну роботу неможливо, дані по транзакції суперечать коментарям до поданої заявки".

"Втрата звичайно не така суттєва, я про 284 гривні, проте ставлення до клієнта... Слів немає", - додав клієнт.

Йому вдалося з'ясувати за реквізитами, що з карти зняв гроші одеський агромагазин.

"Карту звичайно ж перевипустив, подумую як би перейти в інший банк, бо "Приват", просто поставлю три крапки... Бажаю що б вкрадені у мене гроші зробили вас хоч трохи щасливіше", - резюмував він.

У відповідь представник банку пообіцяв уточнити дані в особистих повідомленнях, щоб потім встановити деталі ситуації.

Інший користувач в коментарях написав, що банк в подібних ситуаціях завжди пише, що робить все можливе, проте повернення коштів не робить.

скріншот

Вас також можуть зацікавити новини: