Фото vv.com.ua

Тимчасово і з порушеннями закону призначене майже півроку тому керівництво "Одеського морського торгового порту" продовжує бездумно банкрутити підприємство, ведучи неринкову тарифну політику на свої послуги на догоду особистим інтересам тимчасових ставлеників Криклія.

Як пишуть "Подробности", рішення про маніпуляцію тарифами приймає в. о. директора ДП Олександр Гармаш, а підписують якийсь Швець і керівник портофлоту Сергій Бакало.

Видання нагалує, що раніше Одеський порт таким же чином намагався збанкрутувати Ігор Ткачук, який очолював ДП до жовтня 2019 року. В результаті дій Ткачука підприємство отримало збиток в 180 млн грн. Після звільнення неефективного менеджера ДБР, СБУ та інші правоохоронні органи почали розслідувати численні порушення в порту. Через це багато іноземних фірм відмовилися співпрацювати з ДП.

Прийшовший на зміну Ткачуку Олексій Мясковський зміг в короткі терміни нормалізувати ситуацію, усунути корупційні схеми і необгрунтовано занижені тарифи. Вже за підсумком 2020 року Одеський порт під його керівництвом показав 66 млн. грн. прибуток. Втім, після такого успіху Мясковського за непрозорою і незаконною процедурою відсторонив від посади вже екс-міністр інфраструктури Владислав Криклій. Нібито лише на час перевірки, яка, однак триває вже майже півроку, відзначається у матеріалі.

Замість Мясковського, який домігся прибутковості підприємства, зазначає видання, Криклій призначив Олександра Гармаша, а йому на допомогу поставили нового заступника директора ОМТП з безпеки Дениса Лутія, який приїжджає на державну роботу на машині за 300 тис доларів. Завданням останнього було повернення в Одеський порт т. зв. "буксирних " схем, в результаті яких порт втрачав виручку. Це завдання Лутій виконує спільно із заступником керівника АМПУ і екс-співробітником СБУ Олексієм Кошиним.

За даними видання, такі дії тимчасового керівництва не могли не позначитися на фінансових показниках Одеського порту. За перші 6 місяців поточного року підприємство отримало 9 млн грн збитків. Хоча за аналогічний період 2020 року при незаконно відстороненому Мясковському мало близько 30 мільйонів гривень прибутку.

Також в матеріалі зазначається, що нещодавно правоохоронці знову провели обшуки на підприємстві. Таким чином, непослідовна політика і необдумані рішення тимчасового керівництва Одеського порту знову ставлять під загрозу прибутковість порту, ринок буксирних перевіз і співпраця підприємства з іноземним бізнесом в принципі.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram