У Києві перекриють рух проспектом Перемоги / фото УНІАН

З вечора 12 жовтня до ранку 14 жовтня заборонять рух проспектом Перемоги для монтажу фрагменту Шулявського шляхопроводу.

Про це повідомляє прес-служба Київської міської держадміністрації.

Так, передбачено ввести обмеження руху транспорту по проспекту Перемоги 12 жовтня о 22:00 і діятиме воно до 5:00 14 жовтня.

Відео дня

На час закриття руху транспорту просп. Перемоги змінюється порядок організації роботи громадського транспорту.

Так, закривається рух тролейбусів маршрутів №№ 5, 7, 92Н, 93Н, 94Н на ділянці від станції метро «Нивки» до Повітрофлотського шляхопроводу.

На цей період буде організовано тимчасовий тролейбусний маршрут №5А «Вул. Чорнобильська – вул. Білицька» за трасою: вул. Ірпінська – вул. Чорнобильська – вул. Феодори Пушиної – просп. Академіка Палладіна – Кільцева дорога – просп. Перемоги – вул. Данила Щербаківського – вул. Маршала Гречка – вул. Північно-Сирецька, у зворотному напрямку – вул. Північно-Сирецька – вул. Маршала Гречка – вул. Данила Щербаківського – просп. Перемоги – просп. Академіка Палладіна – вул. Академіка Єфремова – вул. Чорнобильська – вул. Ірпінська.

Читайте такожУ Києві з 9 жовтня маршрути змінюють деякі трамваї й тролейбуси

Також буде внесено тимчасові зміни в трасу курсування нічних тролейбусних маршрутів:

тролейбусний маршрут № 92Н («Міжнародний аеропорт «Київ» (Жуляни) – просп. Свободи»), організовується за трасою: просп. Свободи – вул. В. Порика – просп. Правди – вул. Маршала Гречка – вул. Стеценка – вул. Академіка Щусєва – вул. Ю. Іллєнка – вул. Січових Стрільців – вул. В. Чорновола – просп. Повітрофлотський – вул. І. Огієнка – вул. Георгія Кірпи – вул. Ползунова – вул. І. Огієнка – просп. Повітрофлотський (у зворотному напрямку вул. Народного Ополчення) – міжнародний аеропорт «Київ» (Жуляни);

тролейбусний маршрут № 93Н («вул. Чорнобильська - ст. м. «Площа Льва Толстого») - вул. Чорнобильська – вул. Академіка Єфремова – просп. Академіка Палладіна – просп. Перемоги – вул. Д. Щербаківського – вул. Стеценка – вул. Академіка Щусєва – вул. Ю. Іллєнка – вул. Січових Стрільців – вул. В. Чорновола – просп. Перемоги – б-р Т. Шевченка – вул. Велика Васильківська – ст. м «Площа Льва Толстого» (у зворотному напрямку вул. Льва Толстого – вул. Володимирська – б-р Тараса Шевченка);

тролейбусний маршрут № 94Н («просп. Леся Курбаса – ст. м. «Площа Льва Толстого») - просп. Леся Курбаса – Кільцева дорога – просп. Перемоги – вул. Д. Щербаківського – вул. Стеценка – вул. Щусєва – вул. Ю. Іллєнка – вул. Січових Стрільців – вул. В. Чорновола – просп. Перемоги – б-р Т. Шевченка – вул. Велика Васильківська – ст. м. «Площа Льва Толстого» (у зворотному напрямку вул. Льва Толстого – вул. Володимирська – б-р Тараса Шевченка).

Читайте такожСтарий міст з нових матеріалів. Чи добудують колись Шулявський шляхопровід

Як повідомляв УНІАН, 2 жовтня під час зустрічі з мером Києва Віталієм Кличко будівельники, залучені до спорудження нової транспортної розв’язки на просп. Перемоги біля станції метро «Шулявська» заявили, що 11-13 жовтня планують завершити з’єднання конструкцій нового Шулявського мосту встановленням на тимчасові опори останнього – третього прогону. За їх поясненням, проведення робіт потребує перекриття руху транспорту проспектом Перемоги, безпосередньо над яким встановлюватимуть третій прогін.

Роботи з демонтажу Шулявського мосту розпочалися в ніч з 16 на 17 березня й були закінчені 25 квітня.

У КМДА прогнозували, що перший етап з будівництва нової конструкції мосту буде завершено до кінця поточного року.

Загальна вартість реконструкції становить 830,12 млн грн, тривалість будівництва - 17 місяців.

Проект реконструкції Шулявського шляхопроводу передбачає будівництво розв’язки у формі неповного листка конюшини - моста з трьома з’їздами. Довжина нового шляхопроводу становитиме 158 метрів, він матиме шість смуг. Лівоповоротні з’їзди матимуть довжину 293 метри й 2 смуги руху, правоповоротні довжиною 561 метр - також із 2 смугами руху. На новій розв’язці побудують велодоріжку шириною 2 м і загальною довжиною 985 м.

За оцінками фахівців, після реконструкції пропускна спроможність шляхопроводу збільшиться на 20%.

16 серпня депутат Київради і колишній заступник голови Київської міської держадміністрації Ілля Сагайдак заявив, що Київ здійснив 100% передоплату вартості будівництва Шулявського мосту, що позбавило місто можливості впливати на підрядника.