Після інциденту у Wizz Air пояснили ситуацію / фото REUTERS

Угорська авіакомпанія Wizz Air в ізраїльському аеропорту Тель-Авіва примусово зняла з рейсу українського ветерана з ампутованою ногою, після чого в компанії публічно попросили вибачення.

Як повідомляє видання Nexta, чоловік не міг сидіти на своєму місці через протез. Зазначається, що він сказав, що втратив ногу на війні, і летить додому до своєї родини в Україну. 

"Він плакав і кричав: "Як я потраплю додому?". Він показав стюардесі рюкзак, в якому були подарунки для рідних", - йдеться в повідомленні.

Крім того, він простояв у кутку цього літака півтори години. Згодом чоловік впав і пошкодив руки. Екіпаж літака заявив, що "він поводився неадекватно, і був змушений покинути рейс".

Реакція Wizz Air на свій ганебний вчинок

Після інциденту у Wizz Air пояснили ситуацію та публічно попросили вибачення на офіційній сторінці в Twitter.

"Ми приносимо вибачення за викликане невдоволення щодо ситуації з пасажиром на нашому нещодавньому рейсі з Тель-Авіва до Варшави. Безпека є нашим пріоритетом номер один, тому екіпаж відповідальний за те, щоб усі пасажири були готові до перельоту або ж мали супровід для допомоги", - зазначили в авіакомпанії.  

В прес-службі також додали, що якщо є будь-які ознаки того, що пасажир має захворювання, яке може поставити його життя під загрозу під час польоту, працівники зобов’язані відмовити йому в посадці. 

"У цьому випадку це було важке, але необхідне рішення, прийняте з огляду на безпеку пасажира. Йому надали воду і посадили на місце в очікуванні допомоги персоналу аеропорту", - пояснили в угорській компанії. 

Коментар МЗС України щодо ситуації

Згодом на інцидент відреагували в українському Міністерстві закордонних справ. "Нас дуже засмутила інформація про ситуацію в аеропорту Тель-Авіва і ми хочемо в ній розібратися", - зазначив речник МЗС Олег Ніколенко. 

За його словами, формальних звернень до міністерства не надходило, відтак у МЗС просять українського ветерана, якому було відмовлено в рейсі на Варшаву, вийти на зв'язок із міністерством чи посольством України в Ізраїлі. 

Ніколенко додав, що це можна зробити за наступними контактами: +38 044 238 1588 або cons_or@mfa.gov.ua (МЗС) та +972 54 667 6782 або consul_il@mfa.gov.ua (українське посольство в Ізраїлі).

"Якщо підтвердиться порушення, докладемо максимальних зусиль для відновлення прав громадянина України. Захист прав українців за кордоном - безумовний пріоритет", - наголосив речник МЗС.

Лоукостер Wizz Air - новини

Як повідомляв УНІАН, лоукостер Wizz Air з 12 червня скоротив час проходження безкоштовної онлайн-реєстрації. Тепер зареєструватися на рейс і отримати посадковий талон можна буде в період від 24 до 3 годин до вильоту за розкладом.

Раніше цей термін становив від 48 до 3 годин до вильоту. Нові правила стосуються пасажирів, які купили квитки за найдешевшими тарифами і не сплатили збір за вибір місця в літаку.

Вас також можуть зацікавити новини: