
Колишній виконавчий продюсер BioWare Марк Дарра розповів, що Dragon Age: Origins від самого початку задумувалася як самостійна гра без продовжень.
Саме тому розробники дозволили собі максимально розгорнути сюжетні гілки і дати гравцям відчутний вплив на світ, не думаючи про те, як ці рішення доведеться враховувати в майбутньому.
В інтерв'ю MrMattyPlays Дарра згадує, що в Origins могли спокійно з'являтися сюжетні лінії з глобальними наслідками, як-от навала перевертнів або підземна громадянська війна в Орзаммарі, адже ніхто не розраховував повертатися до них у сиквелах.
Однак несподіваний успіх першої частини змінив плани EA і студії, запустивши серію, в якій довелося розбиратися з уже закладеними гравцями змінами.
Подальші ігри намагалися зберегти ідею імпортованих рішень, а Dragon Age Keep став найамбітнішим інструментом, даючи змогу переносити сотні виборів з Origins і Dragon Age 2 в Inquisition. Але навіть із ним продовження реагували на минулі події вибірково, а з виходом Dragon Age: The Veilguard від цієї концепції практично відмовилися.
Дарра визнає, що такий масштаб вибору став проблемою для команди, але саме несподіванка продовжень дозволила Origins дати гравцям відчуття, що вони - автори своєї історії.
Він також зазначив, що EA завжди прагнула до мейнстримного успіху і насилу сприймала похмуре і нішеве фентезі Origins як проєкт для широкої аудиторії.
За його словами, через це серія весь час гойдалася між спробами догодити новим гравцям і збереженням вірності корінню, і саме це, на його думку, стало однією з причин розриву, який відчувається в The Veilguard.
Раніше Марк Дарра розповів, що EA не дала BioWare зробити ремейк Dragon Age: Origins. Також BioWare розглядала можливість найняти сторонню компанію для створення перевидання.