этот материал доступен на русском

Автори Halo Infinite пояснили, чому в їхній грі погана графіка

12:46, 31 липня 2020
Ігри
147 0
Halo Infinite вийде наприкінці цього року / фото 343 Industries

Читайте такожПрибульці серед нас! Огляд гри Destroy All Humans

Звернення до фанатів студія 343 Industries опублікувала на сайті Halo Waypoint.

Після демонстрації геймплейного відео Halo Infinite на Xbox Game Showcase, багато шанувальників були розчаровані якістю графіки і моделями персонажів в майбутньому науково-фантастичному шутері, який повинен був стати флагманською грою нової консолі Xbox Series X.

Після демонстрації геймплея Halo Infinite цей кадр розлетівся на меми / reddit.com

Експерти з Digital Foundry проаналізували відео і зазначили, що у гри проблеми з освітленням і коректним зображенням тіней.

У 343 Industries зазначили, що білду гри, показаному на презентації було «кілька тижнів». Тобто це не рання збірка. розробники також повідомили, що вони спеціально повернулися до дизайну класичної трилогії Halo. Але визнали, що їм потрібно ще багато чого виправити. А відгуки фанатів допоможуть їм покращити гру.

«Ми читали ваші коментарі і почули оцінку Digital Foundry. Багато в чому ми з цим згодні. У нас ще багато роботи», – написали розробники.

Творці Halo Infinite також поділилися деякими подробицями про гру. Зокрема, у шутері не буде лутбоксів. Грати можна як в онлайн-мультіплеєрі, так і локальною мережею. Гравці зможуть кастомізувати свою броню. Сама ж гра на консолі Xbox Series X буде працювати у роздільній здатності 4К при 60 кадрах на секунду.

Геймплей Halo Infinite

Нагадаємо, шутер Halo Infinite вийде наприкінці цього року на ПК, Xbox One та Xbox Series X.

Підписуйтесь на канал УНІАН Ігри в Telegram

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter