Експерти кажуть, що Ubisoft зробила власну систему Nemesis в Assassin's Creed Odyssey / Фото - Warner Bros.

Після того як Warner Bros. закрила Monolith і надійно замкнула унікальну систему Nemesis із серії Middle-Earth під патентом, здавалося, що про механіку можна забути. Але геймдизайнери впевнені - надихатися нею все ще можна, і роблять це вже зараз.

Керівник студії Strange Scaffold Ксалав'єр Нельсон в інтерв'ю для журналу Edge №410 зазначив, що незважаючи на запатентованість системи, розробникам залишається достатньо свободи для роботи зі схожими механіками:

"Формулювання патенту Nemesis не настільки обмежують, щоб я, наприклад, відмовився від ідеї використовувати щось подібне, якщо це пішло б на користь грі".

Нельсон зазначає, що елементи дизайну, натхненні системою Nemesis, можна помітити в Assassin's Creed: Odyssey, особливо в системі найманців, де вороги також шикуються в ієрархію, полюють на гравця і підвищують свій ранг.

Відео дня

Саму систему Nemesis уперше ввели в Middle-earth: Shadow of Mordor у 2014 році. Вона перетворила звичайних ворогів на персонажів, що запам'ятовуються, з характером, пам'яттю й особистими рахунками до гравця. Орки прокачувалися, мстилися, гинули або поверталися з мертвих, і все це в динамічній структурі влади всередині орочої армії.

Хоча Odyssey не копіює механіку один в один (патент Warner Bros. все ж накладає обмеження), вона запозичує основну ідею - ієрархічну систему з запам'ятовуваними опонентами і переслідуванням гравця, зав'язаним на репутації та рангах.

Юрист із патентного права Скотт Келлі з компанії Banner Witcoff вважає, що індустрія може рухатися вперед, не порушуючи патент, але беручи з нього натхнення: "Уся ігрова індустрія побудована на плечах тих, хто був до нас. Розробники можуть використовувати вподобані елементи, не порушуючи унікальну технологію, яку запатентувала Warner Bros.".

Права на систему Nemesis закінчуються у 2036 році, і, можливо, Warner Bros. не стане їх продовжувати, адже робити ігри з нею вже нікому.

Раніше ми розповідали, що система Nemesis у Middle-Earth з'явилася, щоб гравці не перепродували диски з грою. У Warner Bros. Games порахували, що мало хто захоче втрачати свій прогрес із заклятими ворогами.

Вас також можуть зацікавити новини: