
Система Nemesis у Middle-Earth: Shadow of Mordor залишається однією з ігрових механік, що запам'ятовуються найбільше за останні десятиліття, але, як виявилося, її створили не заради глибини геймплею, а для того, щоб люди не перепродували диски.
Колишній керівник WB Games Лаура Фраєр розповіла, що видавець був стурбований падінням продажів Batman: Arkham Asylum після виходу в 2009 році.
Аналітика показала, що грають більше людей, ніж платять, а отже, багато хто просто проходив гру і продавав диск. Це, природно, не приносило прибутку видавцеві: "Як створити одиночну гру, яка буде настільки захопливою, що люди не захочуть розлучатися з диском?"
Так з'явилася ідея Nemesis System. Monolith створила систему, де вороги-орки мали індивідуальні імена, риси характеру, слабкості та навіть могли мститися за минулі поразки. Якщо вбити капітана у вогні, він міг повернутися пізніше, вкритий опіками і боячись полум'я. Такий динамічний наратив і мінлива ієрархія ворогів робили гру непередбачуваною і змушували гравців проводити в ній більше часу.
Парадоксально, але навіть через роки WB продовжує "заморожувати" Nemesis System, утримуючи на неї патент і не даючи іншим студіям використовувати цю механіку.
Monolith же більше не зможе розвинути свою власну систему. Раніше ми розповідали, що нещодавно студію закрили, а гру про "Диво-жінку" скасували.