Гійом Броше дав пораду розробникам / Фото - Sandfall Interactive

У Clair Obscur: Expedition 33 закладена дуже особиста філософія, і в її геймдиректора Гійома Броше чітка позиція: робити ігри, які насамперед подобаються самому розробнику.

В інтерв'ю для Pirate Software він зізнався, що вважає себе дуже везучим, і радить не приймати його досвід за універсальний рецепт. Тим не менш, головна думка, якою він ділиться:

"Ти не повинен робити гру, яку, як ти думаєш, захочуть гравці. Роби ту, в яку сам хотів би грати".

Броше підкреслює, що розраховував на нішеву аудиторію, але завдяки збігу смаків із гравцями Expedition 33 отримала значно більший успіх. За його словами, найяскравіші інді-успіхи останніх років - це завжди чесні, справжні проєкти, створені не заради популярності, а за покликом серця.

Відео дня

Не в останню чергу, як зазначає сам Броше, все вийшло завдяки команді. Він називає її RPG-паті з людей, які випадково зустрілися й ідеально спрацювалися. Один із яскравих прикладів - головна сценаристка, яка спочатку прийшла в проєкт як актор озвучки.

Раніше актриса Дженніфер Інгліш, яка зіграла Маель, розповіла, що легкий рівень складності в Expedition 33 з'явився через неї. Вона дуже хотіла пройти гру, але боялася, що не зможе її подужати.

Вас також можуть зацікавити новини: