Відомий японський геймдизайнер Кейітіро Тояма, творець культової серії Silent Hill, поділився своїми думками щодо можливої співпраці з легендарним Шінджі Мікамі та прокоментував нещодавно вийшовший ремейк Silent Hill 2.
У недавньому інтерв'ю для Prankster101 Тояма обговорив свій 30-річний досвід в ігровій індустрії, перехід від роботи у великих компаніях до незалежної діяльності та плани на майбутнє. Особливу увагу він приділив темі можливої спільної роботи з іншими знаменитими творцями ігор у жанрі хорор, включно з Шінджі Мікамі, відомим за серією Resident Evil.
На тлі нещодавнього ремастера Shadows of the Damned, спільного проєкту Suda51 і Шінджі Мікамі, Тояма зазначив, що подібні колаборації між ветеранами індустрії надихають його на можливу співпрацю в майбутньому.
"Хоча наразі я нічого не готую, думаю, цілком можливо, що я зможу почати співпрацювати з великими майстрами хорорів. Думаю, потрібно чітко розуміти, що мені доведеться робити в такій ситуації. Можливо, я міг би написати історію або сценарій для такої гри, якщо це буде гра - це моє припущення. Але зараз нічого подібного не відбувається, хоча, звісно, я можу уявити себе таким, що працює над таким проєктом у майбутньому", заявив Тояма.
Обговорюючи ремейк Silent Hill 2 від Bloober Team, Тояма поділився своїми думками про те, як він би підійшов до оновлення оригінальної гри:
"Просто щоб уточнити, це було б у паралельному всесвіті, де я б зайнявся чимось подібним... Я б не став просто збільшувати бюджет і робити все чистішим, щоб графіка стала сучасною і придатною для сучасних фанатів. Думаю, якщо хтось вибере такий підхід, то він впорається з цим краще за мене, роблячи ремастеринг кожного аспекту гри."
Він додав:
"Якби я це робив, я б обрав зовсім інший підхід і ретельно подумав про те, як зробити гру відмінною від сучасних ігор або навіть від самої серії Silent Hill. Інакше я не розумію, навіщо я взагалі це роблю, тому що я не сильний у тому, щоб робити все нове, шикарне і вишукане."
Після звільнення з Sony Тояма заснував власну незалежну студію Bokeh Game Studio і працює над новим проєктом Slitterhead, реліз якого заплановано на 8 листопада 2024 року. Він пояснив своє рішення повернутися до жанру хорор:
"Я повернувся до свого коріння, тому що знаю, що фанати хорору дуже пристрасні і вони були шанувальниками моїх ігор дуже довгий час. І, думаю, я хотів би віддячити своїм фанатам, повернувшись до жанру хоррор. Це сильний фокус для мене - повернутися до хорору, щоб показати людям і тим, хто цікавиться моїм поверненням до жанру хорор. Мені здається, зараз вдалий час для цього."
Тояма обговорив перехід від роботи у великих видавництвах до незалежного розвитку і як це вплинуло на його підхід до створення ігор:
"Більшість ігор, над якими я працював, були новими IP, навіть незважаючи на те, що я створював різні франшизи і таке інше. Але я хочу зазначити, що кожного разу, коли я створював новий IP, мої ресурси були досить обмежені, і вони обмежувалися компанією, на яку я працював."
Він продовжив:
"Отже, зараз, коли я став незалежним, я не відчуваю себе обмеженим, я відчуваю, що це більше підходить мені. Тому це відчувається як перевага, тому що я знаю, як працювати з обмеженими ресурсами. І тепер, і це не в поганому сенсі, але я дійсно обмежений. Я знаю, що в мене немає величезної фінансової підтримки від інвесторів, але це справді відчувається так, наче я роблю те, що вмію, в реальному середовищі. Тому це не так уже й відрізняється від того, що я робив раніше, я просто зараз у кращому середовищі для цього."
Тояма поділився своїми думками про те, як змінилася індустрія за останні 30 років, і дав пораду молодим геймдизайнерам:
"За 30 років моєї кар'єри було багато змін... Але для молодих розробників ігор я б просто сказав: робіть ігри. Не думайте занадто багато про те, що робити або як це робити. Просто робіть. Тому що у вас є інструменти зараз, і вони доступні скрізь, і вам не потрібно багато грошей, щоб це зробити. Тож моя порада була б просто робити це. Просто створюйте ігри і висловлюйте себе. Це був би мій урок із моєї кар'єри."
Раніше ми повідомляли, що творець серії Ori вважає, що в занепаді ігрової індустрії винна зайва комерціалізація. Раніше ігри робили ентузіасти, які горіли цією справою, а зараз цим займаються люди в піджаках, які підганяють розробників із релізом, вважає геймдизайнер.