'Ми маємо повернутися у Донецьк': топменеджер Шахтаря отримав військову техніку від 'Сталевого фронту' Ахметова

Партію техніки – БПЛА "Валькірія" та макети гаубиць М-777 – від Метінвесту та "Сталевого фронту" Ахметова отримав маркетинг-директор ФК "Шахтар", який захищає Україну з перших днів великої війни.

До початку повномасштабної війни Олександр Мамалига працював маркетинг-директором футбольного клубу "Шахтар".  Тепер він – ще й командир екіпажу аеророзвідки однієї з артилерійських бригад Сухопутних військ ЗСУ. Воює на східному фронті. 

Головне завдання Олександра та його побратимів – знайти ворога та допомоги його знищити. У їхньому підрозділі бійці користуються різними типами дронів, від найпростіших "мавіків" до БПЛА. І потреба в них завжди велика. Тому Метінвест у межах мілітарної ініціативи Сталевий Фронт Ріната Ахметова, яка постійно допомагає ЗСУ, передав вантаж із технікою підрозділу Олександра Мамалиги. Це дев’ять літаків-розвідувальників "Валькірія" загальною вартістю 2,7 млн гривень. Їх на передовій цінять за висоту та дальність польоту. 

Відео дня

"Валькірія" – найефективніший вид літаків у пропорції ціна-якість, і використовується вона у найтяжчих умовах. Коли у ворога працюють РЕБи, ми використовуємо саме "Валькірії", бо вони здатні літати до 45 кілометрів, а після того, як ми "підшаманюємо" – і ще далі. Саме завдяки "Валькіріям" ми знаходимо дуже цікаві цілі, які потім вже передаємо на ураження іншим засобом – це можуть бути командні пункти, місця з особовим складом ворога", – розповідає Олександр Мамалига. 

Крім "Валькірій" підрозділ Олександра отримав два макети техніки – це відома розробка Метінвесту, призначена вводити ворога в оману. Тепер бійці матимуть змогу протестувати їх.  Бригада ЗСУ топменеджера "Шахтаря" отримала від Метінвесту дев’ять БПЛА "Валькірії" і два макети гаубиць М-777.

"На озброєнні у нас стоять М-777, і вони ворога дуже цікавлять, бо ми працюємо досить ефективно. Ворог використовує "Ланцети", щоб знайти наші розрахунки. А значить, якісні макети напряму впливають на бойову ефективність нашого підрозділу і всієї операції загалом. Чим якісніші макети, тим важче ворогу відрізнити макет від реальної установки. Вже є прецеденти, коли макети, які були підготовлені Метінвестом, знищував ворог. Виходить, вони втратили свій засіб ураження, а наші війська не зазнали жодних втрат", – ділиться Олександр Мамалига. 

Наостанок Олександр додає: його особиста мета – якомога скоріше повернення до вільного Донецька, домівки ФК "Шахтар":

"Донбас Арена" сама себе не відвоює. Ми хочемо, щоб люди могли повернутися як на "Донбас Арену", так і в Донецьк, та продовжити там нормальне життя, яке було до війни".

Як відомо, від початку повномасштабної війни Метінвест спрямував на допомогу ЗСУ та українцям вже 4,2 млрд грн. З цієї суми понад 2 млрд грн – це допомога бійцям в межах Сталевого Фронту. За цей час компанія виготовила та передала бійцям броньовані щити для 200 фронтових машин, майже 280 сталевих бліндажів, а також закупила для військових майже 500 автомобілів, понад 1500 дронів, майже 2 000 тепловізорів і 875 одиниць комунікаційного обладнання.