Ілюстрація / REUTERS

Генеральний прокурор столиці США міста Вашингтон, округ Колумбія, подав судовий позов проти компанії Facebook.

Читайте такожВитік у Facebook: у США почали розслідування щодо Cambridge Analytica - ЗМІ

Позов стосується надання доступу до даних користувачів Facebook компанії Cambridge Analytica, передає Голос Америки з посиланням на The Hill. Отримані компанією дані буцімто могли бути використані для впливу на результат виборів президента у США в 2016 році, втручання у їх перебіг.

Відео дня

"Facebook не захистив приватність своїх користувачів та надурив їх щодо того, хто мав доступ до їхніх даних та як ці дані використовувались, - йдеться у поданні генпрокурора Вашингтона Карла Расіна, - Facebook піддав ризику маніпуляцій дані користувачів, дозволивши таким компаніям, як Cambridge Analytica та іншим, доступ до особистих даних без згоди користувачів".

"Даний позов має за ціль примусити Facebook виконувати власні обіцянки щодо захисту приватності користувачів", - сказав прокурор.

Як повідомляв УНІАН, на початку року ЗМІ повідомили, що компанія з аналізу даних Cambridge Analytica зібрала приватну інформацію від більш ніж 50 млн користувачів Facebook у розробці методів підтримки виборчої кампанії 2016 року президента Дональда Трампа. Внаслідок скандалу компанія Facebook опинилася у центрі уваги американських законодавців та правоохоронців.

Позов у Вашингтоні - не єдина похмура новина для Facebook. Американське видання The New York Times, з посиланням на внутрішні документи компанії Facebook, повідомило, що соціальна мережа в рамках угод з технологічними компаніями, онлайн-магазинами надавала їм доступ до приватних даних користувачів.

Повідомляється, що пошуковику Bing дозволялось переглядати перелік усіх друзів користувачів без їхнього дозволу, Netflix та Spotify могли читати приватні повідомлення на Facebook, а Amazon могла отримувати імена користувачів та їхні контакті дані через їхніх друзів.

У Facebook заявили, що укладені з компаніями угоди не суперечили умовам надання послуг Facebook-користувачам, а компанія Netflix заявила, що не просила у соцмережі Facebook можливості читати повідомлення користувачів і ніколи не користувалася нею.