28 грудня 2019 року на Шулявському шляхопроводі завершили першу чергу робіт  / фото УНІАН

Влада Києва заявила про чергове зростання вартості проекту реконструкції транспортної розв’язки біля станції метро «Шулявська».

Про це йдеться в повідомленні прес-служби Київської міської держадміністрації з посиланням на першого заступника голови КМДА Миколу Поворозника.

За його словами, у ході виконання будівельно-монтажних робіт на Шулявському шляхопроводі відбулися значні зміни у проектних рішеннях, що вплинуло на вартість проекту.

Відео дня

Поворозник повідомив, що наразі влада столиці очікує на експертний висновок ДП «Укрдержбудекспертиза» щодо скоригованого проекту реконструкції, після отримання якого стане відома загальна сума робіт на об’єкті.

«До прикладу, це збільшення кількості буронабивних паль (зі 113 одиниць до 190), облаштування додаткової камери для перевлаштування інженерних мереж на підходах до естакади, внесення змін до проектного рішення щодо підпірної стінки з вул. Гетьмана, які дозволили забезпечити безперешкодний проїзд автотранспорту. Це ж стосується і перевлаштування інженерних мереж та штучних споруд на проспекті Перемоги. Для зручності усіх учасників руху та аби не створювати затори, фахівці будували штольні під просп. Перемоги закритим методом без перекриття руху транспорту проспектом. Окрім того, виникли додаткові витрати на реконструкцію прилеглих вулиць та вулиць, якими організовано шляхи об’їзду, та відбуваються перевлаштування мереж, що відносяться до даного проекту. На цих ділянках проектом було передбачено капітальний ремонт. Проте навантаження на ці вулиці перевищило усі очікування і розрахунки в проекті», - заявив чиновник.

Читайте такожНАБУ звернулося до НАЗК щодо конфлікту інтересів у Кличка при будівництві Шулявського мосту

За його словами, виникла необхідність у розширенні вулиць з влаштуванням дощової каналізації тощо.

«У зв’язку зі щільною забудовою та безпосередньою близькістю до метрополітену, довелося коригувати перекладання газопроводу, мереж водопостачання та водовідведення, дощової каналізації, електропостачання, зовнішнього освітлення, зв’язку, контактних мереж тощо. Ще одним фактором стало прийняття нових будівельних норм, відповідно до яких у підземних переходах замість двох ліфтів буде влаштовано чотири. Усі ці роботи й стали причиною коригування проекту реконструкції», – сказав Поворозник та наголосив, що про остаточні зміни проекту можна буде говорити лише після отримання експертного висновку.

Він нагадав, що влітку через зміну вартості металоконструкцій балок прогонових будов, металевих конструкцій риштувань опор та зі зростанням заробітної плати працівникам столичних комунальних підприємств кошторисна вартість проекту реконструкції була збільшена. Відповідну проектну документацію затверджено експертним звітом ДП «Укрдержбудекспертиза».

«Ми працюємо прозоро і готові надавати усі документи і контролюючим, і правоохоронним органам. Для уникнення будь-яких маніпуляцій навколо реконструкції Шулявського шляхопроводу ми відкриті до спілкування», – підкреслив представник КМДА.

Також він нагадав, що Київрада прийняла рішення про викуп нерухомого майна, яке перебуває у приватній власності – цеху №5 АТ «Перший київський машинобудівний завод».

«Наразі ми очікуємо на оцінку вартості будівлі цеху, яку проведе сертифікований експерт. Після цього ми зможемо викупити майно, знести його та продовжити реконструкцію шляхопроводу. Відповідні кошти закладені у проектній документації. Більше того, нам вдасться «придбати» це майно за рахунок боргу перед містом АТ «Перший київський машинобудівний завод», який виник у результаті оренди землі, яка є власністю міста», – заявив Поворозник.

Читайте також"Мене почали розбирати, я хвилююся": Шулявський міст "завів" Instagram

Як повідомляв УНІАН, реконструкція Шулявського мосту почалась навесні 2019 року.

Проектом передбачено будівництво транспортної розв’язки у формі неповного листка конюшини - мосту з трьома з’їздами.

За оцінками фахівців, після реконструкції мосту його пропускна спроможність має збільшитись на 20%.

28 грудня 2019 р. завершили першу чергу робіт - відкрили проїзд безпосередньо реконструйованим Шулявським мостом.

Тривають роботи з облаштування з’їздів.

Загальна вартість реконструкції розв’язки спочатку становила 830,12 млн грн, тривалість будівництва - 17 місяців.