
У Німеччині за підсумками першого півріччя понад третина поїздів далекого сполучення прибула із запізненням. Основна причина високого рівня запізнень - перевантажена та занедбана залізнична мережа, пише журнал Spiegel.
Для вирішення цієї проблеми планується масштабна модернізація понад 40 найзавантаженіших коридорів до 2036 року. Мета полягає в тому, щоб знову зробити залізничне сполучення надійнішим.
Міністр транспорту Німеччини Патрік Шнідер встановив конкретні цілі для пунктуальності поїздів далекого сполучення. Згідно з оновленою стратегією, до кінця 2029 року щонайменше 70% поїздів мають прибувати без значних затримок.
Середньостроковою метою є 80% пунктуальних рейсів, а в довгостроковій перспективі не менше 90%. При цьому в регіональному сполученні цей показник має стабільно перевищувати 90%.
Водночас в Deutsche Bahn ставили амбітніше завдання. Так, у 2026 році цей показник має становити 70-75%, а до 2027 року 75-80%.
Міністр розкритикував ці плани як нереалістичні через занедбану інфраструктуру. Він відмітив, що 90% пунктуальність можна досягти лише після масштабної модернізації мережі.
Зазначається, що, згідно з правилами компанії, поїзд вважається пунктуальним, якщо його затримка не перевищує 5 хвилин 59 секунд. При цьому скасовані рейси у статистику не враховуються.
Проблеми Deutsche Bahn - останні новини
У вересні стало відомо, що Deutsche Bahn достроково скасовує свої рейси, щоб "покращити" статистику пунктуальності перевезень.
У серпні повідомлялося, що німецька залізниця зіштовхнулась з проблемою у вигляді борсуків, які масово риють великі тунельні системи під залізничними коліями, в яких живуть, через що маршрути стають небезпечними та закриваються на роки.