
Сінгапур стане першою країною у світі, яка запровадить "зелений податок" для всіх пасажирів, які вилітають з країни до іншого пункту призначення.
Новий збір стосуватиметься мандрівників економ та преміумкласу й почне діяти у 2026 році. Про це розповідає Euronews.
Минулого тижня Управління цивільної авіації Сінгапуру підтвердило введення податку на авіаційне паливо для всіх пасажирів, які вилітають з країни до іншого пункту призначення. Гроші, зібрані з податку на пасажирів, будуть використані для придбання концентрованого екологічного авіаційного палива.
Податок на авіапаливо: скільки доведеться заплатити
Сума збору залежить від відстані та поділена на чотири географічні групи. Європа, а також Африка, Центральна та Західна Азія, Близький Схід, Океанія та Нова Зеландія віднесені до четвертої групи:
- економклас – 6,40 сінгапурських долара (4,24 євро);
- преміумклас – 25,60 сінгапурських долара (16,96 євро).
Америка була віднесена до п'ятої групи, і з пасажирів стягуватиметься збір у розмірі 10,40 сінгапурських долара (6,89 євро) та 41,60 сінгапурських долара (27,57 євро) відповідно.
Друга група, до якої входять Північно-Східна Азія, Південна Азія, Австралія та Папуа-Нова Гвінея, буде обкладена збором у розмірі 3,80 сінгапурських долара (2,52 євро) та 11,20 сінгапурських долара (7,42 євро).
Південно-Східна Азія є єдиним регіоном у першій групі, пасажири якого повинні сплатити лише 1 сінгапурський долар (0,66 євро) або 4 сінгапурські долари (2,65 євро) залежно від класу салону.
Пасажири, які здійснюють транзит через Сінгапур, не будуть обкладатися цим збором.
Збір застосовується тільки до "найближчого наступного пункту призначення" після вильоту з Сінгапуру. Наприклад, на маршруті Сінгапур-Амстердам-Париж платитимете збір лише за частину подорожі від Сінгапуру до Амстердама.
Авіакомпанії повинні збирати податок і показувати його окремим рядком у квитку. Винятки діятимуть для тренувальних рейсів, а також для польотів гуманітарного чи благодійного призначення.
Авіакомпанії стягуватимуть збір на екологічне авіаційне паливо і повинні вказати його як "окрему статтю" в авіаквитку під час продажу.
Чому Сінгапур це робить
Минулого року Управління цивільної авіації Сінгапуру опублікувало План сталого розвитку авіаційного хабу країни, в якому викладено підхід до сталого зростання в авіаційному секторі.
Цей план має на меті до 2030 року зменшити викиди від експлуатації аеропортів на 20 % порівняно з рівнем 2019 року. А до 2050 року досягти нульового рівня викидів від внутрішніх та міжнародних авіаперевезень.
Останні новини в світі авіації
Як писав УНІАН, ірландський лоукостер Ryanair повністю відмовився від паперових квитків. Це означає, що тепер пасажири авіакомпанії можуть сісти на борт літака тільки за допомогою цифрових посадкових талонів.
13 листопада стало відомо, що авіакомпанія Ryanair оголосила про припинення діяльності в кількох регіональних аеропортах Франції після значного підвищення податків по всій країні.