Режисер Пол У. С. Андерсон, відомий за екранізаціями серії ігор Resident Evil, збирається знімати адаптацію ще одного зомбі-шутера. Цього разу вибір кіноробів припав на популярну в Японії серію рейкових шутерів House of the Dead, розроблену SEGA. Насамперед режисер візьметься екранізувати третю частину франшизи.
В інтерв'ю виданню Deadline Андерсон розповів, що фільм сильно відрізнятиметься від його адаптацій Обителі Зла. Адже навіть самі ігри різні, Resident Evil це про головоломки, атмосферу, загадки, а House of the Dead - рейковий шутер, у якому гравець безвольно мчить у центр подій. Саме це хоче передати режисер у новій картині.
Хоч із першого погляду може здатися, що зомбі в House of the Dead це класичні живі мерці, це не так. Такаші Ода, творець ігор, ніколи не називав цих істот "зомбі", він називав їх "створіннями", місцеві мерці вийшли в результаті мутацій живих людей. Цей сюжетний момент Андерсон обов'язково врахує.
Крім Андерсона над фільмом також працює Джеремі Болт, продюсер усіх фільмів Обителі Зла. Про те, чи братиме в майбутній екранізації House of the Dead участь дружина Андерсона Міла Йовович, режисер тактовно промовчав.
Нагадаємо, що раніше ми розповідали про незалежну студію, яка взялася за екранізацію Alan Wake. Це буде короткометражний фільм із класичною для серії історією.
Трохи про House of the Dead 3
House of the Dead 3 - це частина популярної серії ігор, розробленої компанією SEGA, яка завоювала увагу гравців завдяки своїй захопливій атмосфері та динамічному екшену. Гра вийшла 2002 року і продовжує історію боротьби із зомбі, розпочату в попередніх частинах.
Дія розгортається в похмурому майбутньому, де людство намагається вижити після зомбі-апокаліпсису. Головні герої, Томас Роган і його донька Ліза, вирушають у покинутий дослідницький центр, щоб з'ясувати, що стоїть за цією катастрофою. Гравці проходять через наповнені жахами і небезпеками коридори лабораторії, борючись з ожилими мерцями і намагаючись знайти ключ до порятунку. Сюжет сповнений напружених моментів і секретів, які розкриваються в міру просування героїв.