
Юсеф Фарес, творець Split Fiction і It Takes Two, висловився на захист EA, заявивши, що видавець не втручається в розробку ігор.
В інтерв'ю журналу Knowledge він розповів, що за весь час співпраці з EA йому жодного разу не намагалися нав'язати рішення або змінити бачення проєкту. "EA взагалі не лізе в розробку. І я маю на увазі - нуль втручання".
Фарес працює з EA з моменту виходу A Way Out, першого проєкту його студії Hazelight. Він вважає, що видавець отримує занадто багато критики, і не завжди заслужено:
"Вони повірили в нашу ідею і підтримали її. Я не знаю, як у них з іншими студіями, але з нами - все супер".
На його думку, проблема часто не у видавцях, а в самих розробниках: "Якщо у команди немає чіткого розуміння, що вона хоче зробити, видавець почне все більше втручатися".
Він додав, що у видавця справді трапляються дивні рішення, продиктовані прагненням до прибутку, але в Hazelight вони не терпітимуть монетизацію, що вбиває творчість: "Ніяких мікротранзакцій, ніяких лутбоксів. Ми не можемо додавати це лайно, і в Hazelight цього ніколи не буде".
За словами Фареса, його студії пощастило з повним творчим контролем, але він розуміє, що такі випадки швидше виняток, ніж правило.
Раніше "батько" Dragon Age Девід Гейдер розкритикував Electronic Arts і нинішній підхід до його дітища. Розробник порекомендував главі EA розібратися, чому гравці полюбили Dragon Age у минулому і чому холодно зустрічають зараз.