REUTERS

Оскільки мова йде про випробування, то, звичайно ж, попереду сидить водій. Але при цьому машини пересуваються без його участі. Шофер необхідний тільки для того, щоб відстежувати ситуацію і підстраховувати в разі, якщо щось піде не так, пише Бі-бі-сі.

Читайте такожСінгапур протестує безпілотні автобуси в 2016 році

У цьому підприємстві не задіяний жоден з великих брендів автомобільної індустрії, які, розвивають технології безпілотного транспорту у своїх науково-дослідних відділах і конструкторських бюро.

Відео дня

Компанія nuTonomy - стартап-девелопер комп'ютерних програм для безпілотних автомобілів, що базується в США. Вона першою отримала дозвіл від уряду Сінгапуру для проведення випробувань безпілотних автомобілів на обмеженій території в околицях міста. Тепер же почалися випробування і з пасажирами.

Враховуючи, що nuTonomy сама не виробляє автомобілі, тому тут не побачите футуристичних моделей, спроектованих під манливе безпілотне майбутнє. Замість цього компанія оснастила серійні електромобілі Renault і Mitsubishi власним програмним забезпеченням і відеокамерами.

У випробуваннях нових безпілотних таксі беруть участь 6 автомобілів: кожен з них оснащений складною системою лазерів, що працюють як радари, відстежуючи інших учасників дорожнього руху. На додаток до всього є також відеокамери, керовані комп'ютером.

Випробування обмежені порівняно невеликою частиною міста, яка значно віддалена від центру.

Таксі будуть працювати в обмеженій зоні, площею близько 4 кв. км на заході міста-держави. Для посадки і висадки пасажирів передбачені спеціальні зупинки, тому зійти де заманеться не вийде

Поки що це задоволення не для кожного. Після отримання запрошення від nuTonomy необхідно буде зареєструватися, і досі учасниками програми стали лише кілька десятків людей.

Компанія каже, що має намір в найближчі місяці почати надавати послуги для тисяч клієнтів.

Сінгапур частково вже є свого роду раєм для таксі. Мати власну машину в Сінгапурі - дороге задоволення, і багато хто тут користується послугами таксі на регулярній основі. Поїздки на таксі відносно дешеві і користуються великим попитом.

Дорожній рух у місті достатньо організований і дисциплінований. Для сінгапурців поняття "затори на дорозі" означає, що перед світлофором накопичилося трохи більше машин, ніж зазвичай.

Тому мета нинішніх випробувань не просто в тому, щоб їх провести, а в тому, щоб до 2018 року створити в країні парк безпілотних таксі - принаймні, саме так заявляє компанія nuTonomy.

NuTonomy в цьому питанні, безумовно, знаходиться в групі лідерів, проте не можна сказати, щоб вона суттєво випередила інших учасників безпілотної гонки.

Так, Uber планує запустити свій вельми схожий проект у Піттсбурзі, США вже за кілька тижнів.