Міністерство цифрової трансформації спільно з ДПС створили та зараз втілюють низку новацій / фото ua.depositphotos.com

Після інтеграції електронних сервісів ДПС із застосунком "ДІЯ" з’явилась низка нових сервісів та поліпшилась робота тих, що вже існують.

Про це розповіла начальник Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ганна Чуб.

Вона нагадала, що Міністерство цифрової трансформації спільно з ДПС створили та зараз втілюють низку новацій. Ключова мета – реалізувати в системі оподаткування такі проекти цифрової трансформації, за допомогою яких адмініструвати та сплачувати податки всім буде максимально зручно і просто. 

Відео дня

"Скажімо, найпопулярнішим Е-сервісом ДПС –  Електронним кабінетом – людина може скористатися в будь-який час доби та в будь-якому місці – головне, щоб там були Інтернет та гаджет (навіть смартфон). Жодного додаткового програмного забезпечення не потрібно", – уточнила Ганна Чуб.

Вона повідомила, що користуватися податковими електронними сервісами зараз стало легше. Мінцифри та ДПС спростили вхід до Електронного кабінету – для швидкого доступу достатньо лише QR-коду.

Ще один вдалий приклад спрощення: з серпня цього року Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС також приєднався до застосунку "ДІЯ". Це означає, що кожен українець може тепер легко отримати кваліфікований електронний підпис чи печатку. Достатньо звернутись до ДПС (точніше – до надавача електронних послуг). При цьому не знадобиться традиційне надання копій паперових документів. 

Ганна Чуб також назвала й інші проекти, які вже працюють:

  • Е-малятко – проведення реєстрації особи у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (ДРФО) під час державної реєстрації народження дитини, а також – отримання паспорта громадянина України вперше (ID14);
  • цифровий РНОКПП (цифровий реєстраційний номер платника податків (еРНОКПП)) – це відображення в електронному вигляді інформації, що міститься в Картці платника податків у мобільному додатку "ДІЯ";
  • шеринг документів – це відображення в електронному вигляді інформації, що міститься у цифрових документах, під час процедур реєстрації, внесення змін або отримання відомостей з ДРФО. 

Ще одна новація – послуга "Автоматична реєстрація ФОП" в "ДІЇ". Вона надає можливість фізичній особі під час реєстрації підприємцем обрати спрощену систему оподаткування.

"Реєстрація автоматична – без участі державного реєстратора, достатньо подати заяву. Це зручно та безкоштовно. На заяву людина витрачає до 10 хвилин, сама  реєстрація відбувається майже за хвилину", – уточнила авторка матеріалу.