Ілюстрація REUTERS

Квітень видався напрочуд багатим на автомобільні події. У Китаї відкрився Шанхайський автосалон, а відразу слідом за ним у США стартувало міжнародне мотор-шоу в Нью-Йорку.

Ілюстрація REUTERS

Mercedes-Benz GLS після зміни покоління переїхав на нову модульну платформу MHA, завдяки якій збільшився в розмірах і обзавівся «підстрибуючою» гідропневматичною адаптивною підвіскою. Для позашляховика доступна величезна кількість всіляких систем і опцій — від автопілота до пятизонного клімат-контролю. Є навіть спеціальна "кнопка для автомийки", після натискання якої автомобіль закриє всі вікна і складе зовнішні дзеркала.

Ілюстрація REUTERS

Масштабовану архітектуру отримав і кросовер Toyota Highlander нового покоління, побудований на шасі TNGA. Платформа дозволила поліпшити стійкість і маневреність, а також збільшити вільний простір в салоні та багажнику. Автомобіль буде доступний з 3,5-літровим бензиновим V6, також система зміни фаз газорозподілу. Крім того, у кросовера є версія з гібридною силовою установкою, що складається з 2,5-літрової «четвірки» і електромотора на задній осі.

Відео дня
Ілюстрація REUTERS

Компанія Hyundai привезла в Нью-Йорк седан Sonata нового покоління. Модель отримала аеродинамічний кузов і 1,6-літровий 180-сильний турбомотор, який став першим представником сімейства двигунів Smart Steam. Буде у седана і просунута гібридна версія з сонячними батареями на даху, які здатні забезпечувати до 1300 додаткових кілометрів пробігу щорічно. Серед опцій: проекційний дисплей, бездротова зарядка для мобільних гаджетів і навіть система віддаленого доступу до ряду функцій автомобіля зі смартфона.

Ілюстрація REUTERS

Вперше за довгий час обзавівся наддувним двигуном і кросовер Subaru Outback. В моторну лінійку новинки увійшла 2,4-літрова «турбочетвірка», розвиваюча 264 к. с. і 375 Н·м крутного моменту. Двигун працює в парі з варіатором з вісьмома віртуальними ступенями і повним приводом. У салоні з'явився 11,6-дюймовий вертикальний сенсорний дисплей мультимедіа, схожий на тачскріни електрокарів Tesla.

Ілюстрація REUTERS

Cadillac представив на мотор-шоу седан CT5, що прийшов на зміну моделі CTS. Новинка покликана скласти конкуренцію преміальним середньорозмірним седанам «великої німецької трійки»: BMW 5-Series, Mercedes-Benz E-Class і Audi A6.

Автомобіль буде доступний з наддувними агрегатами потужністю до 340 сил, 10-ступінчастим автоматом, опціональним повним приводом, а також з 10-дюймовим сенсорним дисплеєм мультимедіа, аудіосистемою Bose і передніми сидіннями з електричними регулюваннями в 18 напрямках. Незабаром Cadillac виведе на російський ринок чотири нові моделі. Не виключено, що однією з новинок стане саме CT5.

Ілюстрація REUTERS

А ось крісла компактного кросовера Lincoln Corsair, який розділив шасі С2 з новим Ford Focus, можуть регулюватися аж у 24 напрямках. Американці стверджують, що за рівнем комфорту маленький «Корсар» не поступається більш габаритним SUV, в тому числі Mercedes-Benz GLS і Tesla Model X. В розпорядженні водія і пасажирів точка доступу Wi-Fi, аудіосистема revel з 14 динаміками, інформаційно-розважальний комплекс з великим екраном і бездротова зарядна станція. Нарешті, для кросовера запропонують спеціальний віртуальний ключ в смартфоні з можливістю управління кількома десятками параметрів.

Ілюстрація REUTERS

Окрасою виставки став Porsche 911 нового покоління з кузовом «спідстер», який отримав стилістичні елементи від класичних машин з середини минулого століття і технології сучасних гоночних суперкарів. Porsche 911 Speedster оснащений 509-сильним чотирилітровим оппозитним агрегатом із індивідуальними дросельними заслінками, який працює тільки в парі з шестиступінчастою «механікою». Спідстер набирає першу «сотню» менш ніж за чотири секунди, а його максимальна швидкість становить 309 км на годину. Тираж спорткара обмежать 1948 екземплярами — кількість дає відсилання до року появи першого спідстер Porsche 356.

фото Mercedes-Benz

Mercedes-AMG активно розширює лінійку «молодших» спортивних автомобілів, що мають індекс 35. Слідом за подовженим седаном A35 L, представленим у Шанхаї, німці показали у Нью-Йорку купеподібний заряджений CLA другого покоління. Новинка приводиться в рух тим же дволітровим чотирициліндровим двигуном, що видає 306 к.с. і 400 Н·м крутного моменту. Мотор діє в парі з семиступінчастим «роботом» з двома зчепленнями і системою повного приводу. Mercedes-AMG CLA35 4Matic здатний набирати першу «сотню» за 4,9 сек. — на 0,2 сек. повільніше хетчбека A35. Максимальна швидкість примусово обмежена електронікою на позначці 250 км на годину.

Ілюстрація REUTERS

Ще однією прем'єрою компанії Hyundai в Нью-Йорку став маленький кросовер Venue. Новинка позиціонується в якості глобальної моделі — її дебют практично одночасно відбувся в США і в Індії. Автомобіль запропонують абсолютно новим 1,6-літровим бензиновим двигуном, варіатором і переднім приводом. В арсеналі опцій Hyundai Venue будуть всі сучасні «фішки»: від систем стеження за «сліпими зонами і контролю рядності руху до мультимедіа з Apple CarPlay і Android Auto.

Ілюстрація REUTERS

Преміальний бренд Hyundai — марка Genesis — представив у Нью-Йорку експериментальний автомобіль Mint, покликаний дати уявлення про преміальний міський автомобіль майбутнього. Концепт отримав незвичайні так звані «двері-ножиці», які відкриваються вертикально на нерухомому шарнірі — як у класичних суперкарів Lamborghini. Ще однією особливістю автомобіля став незвичайний кермо-штурвал, оточений шістьма маленькими дисплеями, які також служать в якості клавіш швидкого доступу для активації різних систем.

Ілюстрація REUTERS

Свій погляд на сітікар майбутнього продемонструвала і компанія Kia, що приїхала на автосалон з концептом Habaniro. Він теж отримав незвичайні двері типу «крило метелика», знайомі за легендарним спорткаром начебто Alfa Romeo 33 Stradale і McLaren F1. Для компактного кросовера розробили спеціальну систему Real-time Emotion Adaptive Driving (R. E. A. D.), здатну за допомогою різноманітних сенсорів і штучного інтелекту розпізнавати емоції водія і на основі отриманих даних активувати різні функції автомобіля. Варто сказати про автопілот п'ятого рівня, який може управляти машиною повністю самостійно.

Як повідомляв УНІАН, у Китаї 16 квітня відкрився 18-й Шанхайський міжнародний автосалон (Auto Shanghai 2019), який проводять раз у два роки.