
Нещодавно CD Projekt RED показала перший геймплей "Відьмак 4", і головна відмінність від минулої частини серії - рушій. Нова гра робиться на Unreal Engine 5, коли минулі 2 проєкти були розроблені на внутрішньому рушії REDengine.
В інтерв'ю Digital Foundry віцепрезидент із технологій CDPR Чарльз Тремблі розповів, що студія хоче робити кілька ігор одночасно, а REDengine просто не підходить для такого підходу. По суті, він занадто заточений під один проєкт і не справляється, коли масштаб виходить за рамки звичного.
Крім того, команда збирається додати мультиплеєр, а для цього потрібен гнучкий рушій. REDengine, як зізналися розробники, просто не розрахований на багатокористувацькі системи.
CDPR хвалить систему стримінгу ассетів, загальну зручність роботи і те, як легко масштабувати проєкти. Разом з Epic Games команда навіть вносила свої зміни в рушій, адаптуючи його під потреби "Відьмака".
Окремо розробники підкреслили: однією з ключових цілей The Witcher 4 стане стабільний геймплей у 60 FPS. Повертатися до 30 кадрів, як на старих консолях, вони не хочуть, і зроблять усе, щоб вичавити максимум із заліза.
Експерти з того ж Digital Foundry вже обговорюють можливий порт на Switch 2. Звичайно, доведеться пожертвувати картинкою, але порт "Відьмак 3" на перший Switch теж свого часу вважався нереальним.