Режим створювався спільно з дизайнером Silent Hill / фото wargaming.net

У командній багатокористувацькій онлайн-грі World of Tanks з'явиться режим під назвою "Мирний-13", створений спільно з авторами серії Silent Hill – дизайнером Масахіро Іто та композитором Акірою Ямаока.

Як повідомили в Wargaming, "Мирний-13" з'явиться в World of Tanks вже 26 жовтня і продовжить серію науково-фантастичних подій, об'єднаних стилістикою Теслапанк. "Мирний-13" являє собою окремий PvE-режим, в якому гравці будуть проходити кілька етапів, борючись з противниками під керуванням штучного інтелекту.

"World of Tanks у свідомості гравців зазвичай асоціюється виключно з PvP режимами, але насправді нам завжди було цікаво поекспериментувати й з PvE-геймплеєм. Причому саме з кооперативним і з сильним фокусом на командну взаємодію, тому що у нас все ж онлайн-гра. При цьому гра проти ботів зовсім не передбачає якийсь казуальний геймплей – це може бути дуже челленджевий і хардкорний досвід, все впирається в баланс і адекватність реалізації інтелекту самих ботів", – говорить Антон Бобров, менеджер по продукту Wargaming.

За атмосферу Хелловіна та зовнішній вигляд режиму відповідав дизайнер хорора Silent Hill Масахіро Іто. Він виявився великим шанувальником військової техніки часів Другої світової війни.

"Масахіро Іто запропонував багато блискучих ідей з німецьких танків і візуальної естетики, які в підсумку й знайшли відображення у новому режимі", – розповів менеджер по продукту Wargaming, Антон Бобров

І якщо вже в "Мирному-13" вийшло відтворити атмосферу Silent Hill, то й для написання саундтреку розробники вирішили залучити композитора хоррор-серії – Акіру Ямаока.

В цілому ж над новим режимом працювало одразу кілька команд. Київська студія Wargaming займалася розробкою ряду геймплейних механік хелловінського івенту.

Особливості режиму "Мирний-13"

Збір матерії / фото wargaming.net

У "Мирному-13" гравці повинні знищувати суперників і підбирати Міріум – матерію яка з них випадає. Вона потрібна для переходу на наступну фазу бою. Всього в режимі чотири фази, і з кожної наступної будуть з'являтися нові противники, а умови бою – ускладнюватися.

Читайте такожГурт Korn та автори World of Tanks Blitz презентували спільний кліп (відео)

Наприклад, у другій фазі локацію огорне туман, а на полі бою з'явиться Невразливий. Це танк, який неможливо знищити. Він поширює навколо себе червону ауру, яка спочатку забирає у гравця всю матерію, а потім і здоров'я. Важливо не потрапляти в ауру Невразливого. Розробники розповіли, що на створення такого супротивника їх надихнув Тиран із серії Resident Evil.

Крім Невразливого в новому режимі будуть й інші типи ворогів. Серед них танки, які замість нападу, намагаються покинути поле бою, щоб відвезти від гравця матерію. А на пізніх фазах битви з'являться Йоржі. Ці машини з'являються випадковим чином і намагаються зіткнутися з гравцем, щоб завдати йому якомога більшої шкоди.

Однак і у гравців буде багато можливостей для перемоги. Наприклад, зі знищених супротивників можна збирати посилення, які дають танку гравця різні переваги – від підпалювальних снарядів до збільшення швидкості.

Види просто заворожують / фото wargaming.net

Також у гравців на вибір буде п'ять видів танків.

"Це будуть танки різних класів. Ми хотіли надати користувачам можливість вибрати таку машину, яка б відповідала їх стилю гри. Якщо хтось любить грати на важкому танку – ми надаємо аналог M103. Якщо комусь подобається грати на швидкому і легкому танку, то у нас є аналоги Т49 та AMX 13 90", – розповів геймдизайнер "Мирного-13" Ярослав Цивілко.

Режим "Мирний-13" буде активний в World of Tanks два тижні та закінчиться 9 листопада.

Підписуйтесь на канал УНІАН Ігри в Telegram