Першого "Відьмака" робили так, щоб під час гри можна було пити пиво / Фото - CD Projekt RED

Розробник оригінального "Відьмака" розповів, що першу гру CD Projekt RED створювали так, щоб у неї можна було грати, тримаючи в іншій руці пляшку пива.

Головний сценарист "Відьмака" Артур Ганшинець у своєму новому циклі відео "The Witcher with a designer's commentary" поділився, що таку вимогу висунув співзасновник CD Projekt і креативний директор гри Міхал Кічинський. Він хотів зробити бойову систему максимально розслабленою, настільки, щоб можна було керувати Геральтом однією рукою.

Розробники шукали баланс між простотою і відчуттям тактичного бою, і в підсумку вигадали механіку, де потрібно зловити ритм атак, щоб завдавати більше шкоди.

Відео дня

За словами Ганшинця, коли гравець звикає до цього ритму, бій стає досить приємним. А ось видовищні добивання з'явилися через те, що гра 2007 року орієнтувалася на дорослу аудиторію: "Потрібно було більше крові та насильства", - каже Ганшинець.

Раніше в CD Projekt RED розповіли, як BioWare відреагувала на першого "Відьмака". Студія показала погане демо, а потім сказала, що хоче робити найкращі RPG в історії.

Вас також можуть зацікавити новини: