До нової паливної кризи в Україні залишився тиждень через дефіцит нафти / фото УНІАН, Микола Тис

До нової паливної кризи в Україні залишився тиждень. Таку думку висловив засновник групи "Прайм" Дмитро Льоушкін у своєму Facebook.

Так, через скорочення видобутку нафти у світі поменшало. Відтак, підвищилась її вартість, зазначає він. Ціни паливно-мастильних матеріалів у закупівлі вже "полізли" вгору.  

"З 15 червня танкера в Ізмаїлі/Рені за поточними цінами продавати не буде сенсу, нові не встигнуть законтрактувати. Трейдери вважатимуть за краще посидіти на паркані, оскільки стрибок на ПДВ та акцизі ніякою маржою не перекрити. Піде зростання божевільне, зростання викличе ажіотаж. А ажіотаж це мультиплікатор, кордони "стануть" через черги бензовозів. І до початку цього сценарію залишився тиждень", - написав він.

Відео дня

За словами Льоушкіна, через можливу паливну кризу багато аграрії чекають на "апокаліптичний" сценарій, коли доведеться возити врожай до Італії, віддаючи при цьому 30-40 відсотків вартості за транспортування. Це додаткові збитки для аграріїв.

"Нам правда, треба поставити на межу виживання останню ще адекватно працюючу галузь у країні? Невже ось прям так хочеться повернути  зараз ПДВ і акциз на паливо? Це шкідництво. У цей час треба підтримувати, а чи не добивати. Загалом відмовляюся вірити в те, що відбувається", - додав засновник групи "Прайм".

В Україні планують значно підвищити акцизи на пальне з липня

Як повідомляв УНІАН, у вересні 2022 року Верховна Рада схвалила законопроект, який передбачає повернення акцизів на пальне. При цьому ПДВ залишився на рівні 7%.

Вже в середині літа Верховна Рада планує повернути довоєнний податок на додану вартість (ПДВ) на пальне. Така перспектива навпаки може дещо розігріти ціни на АЗС. Влада планує збільшити податок с 7 до 20 відсотків.

Крім цього, Верховна Рада пропонує значно підняти акцизи на пальне з 1 липня.

Вас також можуть зацікавити новини: