Хідео Кодзіма дав нове інтерв'ю / Фото - GQ

Хідео Кодзіма, легендарний творець Death Stranding і серії Metal Gear, нещодавно дав інтерв'ю японському виданню Anan News (яке переклало AUTOMATON), де не лише відповів на запитання фанатів, а й привідкрив завісу над своїм творчим процесом.

Кодзіма переконаний, що найважливіше завдання будь-якого розробника - створювати проєкти, які приносять особисте задоволення. За його словами, якщо сам творець не задоволений результатом, то й гравці цього не відчують. Він ставить перед собою мету робити ігри, які залишаться актуальними і через десятиліття, навіть коли його самого вже не буде. Це як створити культурну спадщину, яка викликатиме захоплення майбутніх поколінь.

Мистецтво завжди змінюється, його оцінка еволюціонує з часом. Те, що ми створюємо зараз, може бути оцінене і через сотні років, так само як картини майстрів минулого оцінюють сьогодні. Якщо моя робота зможе вразити навіть прибульців через століття, то, значить, я зробив щось дійсно вартісне.

Кодзіма також розповів, що вважає себе щасливою людиною, адже доля привела його в ігрову індустрію. Він жартує, що навіть у загробному житті продовжив би створювати ігри, щоб розважати душі померлих.

Відео дня

Зараз Kojima Productions працює над продовженням Death Stranding, реліз якого очікується 2025 року на PS5. Також у розробці перебувають ще кілька проєктів, які будуть "не схожі ні на що інше" як висловився сам Кодзіма.

Вас також можуть зацікавити новини: