
За рідкісним винятком, більшості з нас не подобається чекати. Особливо це вважається неприйнятним на роботі. Стів Джобс - один із засновників корпорації Apple, не був винятком із цього правила.
Насправді, співзасновник Apple мав сувору політику щодо пунктуальності - він не вагався розпочинати наради без тих, хто запізнився. Однак за цією суворістю іноді ховалися дивовижні жести, як, наприклад, той, який він зробив по відношенню до своєї секретарки, матері-одиначки, коли та одного разу запізнилася на роботу, пише Stewartville Star.
Цю історію розповів колишній директор з якості в Apple у 1981-1986 роках Рон Гівенс. За його словами, коли секретарка Джобса запізнилася одного разу вранці, він не став вичитувати її і тим більше звільняти, як можна було б очікувати, знаючи його суворий характер.
Замість цього він просто запитав, що сталося. Він вислухав її пояснення і, схоже, зрозумів ситуацію. Вона зізналася, що в неї виникли проблеми із запуском машини. Але те, що сталося далі, стало справжнім сюрпризом. Після цього випадку Стів Джобс одного разу прийшов на роботу з ключами від машини - Jaguar - і вручив їх своїй секретарці.
"Забирай. Щоб ти більше ніколи не спізнювалася", - сказав він їй. Це був не просто жест щедрості, а практичне вирішення логістичної проблеми. Джобс хотів переконатися, що його секретарка приїжджатиме вчасно, але, подарувавши їй машину, він також дав їй можливість краще керувати своїм часом.
Цей вражаючий вчинок, схоже, не був поодиноким, а радше відображав стиль лідерства Джобса. Рон Гівенс описує його як видатного мотиватора і лідера, здатного на несподівані кроки заради натхнення своєї команди. Джобс розумів, що мотивація співробітників виходить далеко за рамки простих професійних вимог. Для нього утримання команди у фокусі й усунення відволікаючих чинників були ключем до інновацій. Він не просто керував, а прагнув розв'язувати проблеми, що заважають розкриттю творчого потенціалу його команди.
За словами Гівенса, Джобс глибоко вірив у важливість командної роботи, обміну ідеями та підтримки мотивації. Саме тому він часто починав наради із запитання: "Про що ви думаєте?" - і це була не просто формальність, а спосіб дати співробітникам можливість висловити свої думки та тривоги перед тим, як зосередитися на інноваціях.
На перший погляд, цей вчинок може здатися несподіваним, але він чудово ілюструє складний підхід Стіва Джобса до управління. Він умів встановлювати суворі правила, але також був здатний мислити прагматично і знаходити творчі рішення для подолання перешкод.
Інші новини про Стіва Джобса
Раніше УНІАН повідомляв, що Стів Джобс використовував один трюк на кожній співбесіді, щоб не тільки перевіряти професійні якості кандидатів, а й розуміти їхню мотивацію.
Під час співбесід одним із найважливіших запитань було: "Чому ви хочете тут працювати?".
Крім того, він мав секрет, який допомагав не боятися нудьги. "Час, який Джобс витрачав на відкладання справ та обмірковування можливостей, був часом, витраченим із користю, - адже він давав змогу з'являтися більш нестандартним ідеям", - пише одне видання.