колаж УНІАН, фото ua.depositphotos.com

Російські транспортні компанії почали масово залишати ринок вантажних перевезень через зростання собівартості та різке зниженням рентабельності, повідомляє The Moscow Times

"‎Головна причина – перевізники просто не витримують фінансово. Середня собівартість зараз становить близько 85–86 руб. за кілометр, а тарифи відновилися лише до 74,7 руб."‎, – говорить власник мережі дилерських центрів комерційного транспорту "‎Альянс Тракс"‎ Олексій Іванов.

Перевізникам все складніше оплачувати лізингові внески, тому з кінця минулого року спостерігається масове повернення техніки. 

Відео дня

"Такої ситуації не було останні 17 років. Обсяги вилученої техніки б'ють рекорди і з червня 2025 року щомісяця збільшуються на 20%", – стверджує в свою чергу засновник компанії "Лідер Транс" Михайло Устюжанін. 

Крім зростання собівартості, тиск на галузь спричинило зростання утилізаційного збору. З 1 січня 2026 року він підвищиться на 10% – майже до 3 млн рублів за магістральний тягач вантажопідйомністю до 20 тонн. 

Відомо також, що з наступного року російські перевізники більше не зможуть працювати на патентній системі оподаткування. Це збільшить фінансове навантаження на транспортні компанії. На тлі цього не менше 7% з них можуть покинути ринок. 

Економічна криза в Росії – інші новини 

В російській економіці наростають кризові явища. Раніше стало відомо, що працівники найбільшого російського автозаводу –  "АвтоВАЗа" –  почали масово звільнятися через зниження зарплат. 

Останнє пов’язано з переходом на скорочений робочий тиждень, що спричинило зникнення бонусів та оплати понаднормових годин.

Труднощі "АвтоВАЗу" пов'язують зі слабкими продажами –  раніше стало відомо, що за січень-серпень цього року реалізація автомобілів марки Lada скоротилася майже на 25%, склавши лише 211,3 тис. одиниць.

Вас також можуть зацікавити новини: